شناسهٔ خبر: 36954183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علیرضا جهانبخش: در برایتون از همه چیز راضی هستم؛ مطمئن بودم که این فصل، برای من فصل خوبی در فوتبال انگلیس خواهد بود

احسان ولی دوست

جهانبخش از حضور در برایتون خوشحال و راضی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- علیرضا جهانبخش اولین بازی خود در فصل لیگ برتر انگلیس را در بازی برایتون مقابل وولورهمپتون تجربه کرد و در نیمه دوم این بازی، از روی نیمکت به میدان آمد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه برایتون، جهانبخش ضمن تایید اینکه تلاش می کند تا با سبک بازی تیم گراهام پاتر بیشتر همراه و آشنا شود گفت:

واقعا سخت کار کرده و تلاش می کنم تا به سبکی که سرمربی می خواهد تیم بازی کند، عادت کنم. این با چیزی که فصل گذشته انجام می دادیم متفاوت است اما تیم هفته های خوبی را پشت سرگذاشته است. سعی میکنم به سختی تلاش کنم. به عنوان یک بازیکن حرفه ای شما باید خوب تمرین کنید و فرم خودتان را حفظ کنید تا اینکه سرمربی شانس بازی را به شما بدهد. سرمربی جدید انتظارات جدیدی از بازیکنان دارد و مشخصا من به روشی تمرین می کنم که او می خواهد. همیشه سخت تلاش می کنم و به کارم ادامه می دهم تا تا زمانی که مربی به من نیاز داشت، آماده باشم.

جهانبخش افزود:

هر بازیکنی می خواهد در مسابقات بازی کند اما من اینجا از همه چیز راضی هستم. تیم خوب بازی می کند و من هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. تلاش می کنم خودم را با سبک بازی مربی وفق دهم، به کارم سخت ادامه می دهم تا فرصت های بیشتری پیدا کنم. 

بازیکن ایرانی از آزد آلکمار به برایتون آمده و 24 بازی برای این تیم در تمام رقابت ها انجام داده است. او فصل گذشته به تیم آمد و اکنون چه در داخل و چه در خارج از زمین پیشرفت کرده است. علیرضا اظهار داشت:

1 سال و نیم است که در انگلیس هستم و شاید هنوز کاری که قادر به انجامش هستم را نشان نداده ام اما علاقه‌ مندم امسال توانایی هایم را نشان دهم. در طول این یک سال چیزهای زیادی درباره لیگ برتر یاد گرفتم. کاملا مطمئن بودم که این فصل، فصل خوبی برایم خواهد بود چون چیزهای زیادی در خصوص این کشور یاد گرفتم. این وضعیت با چیزی که قبلا یاد گرفته بودم فرق داشت اما من در فرم خوبی هستم و از حضور در تمرینات لذت می برم، بنابراین به تلاشم ادامه می دهم تا فرصت بازی بیشتری به دست بیاورم.

نظر شما