شناسهٔ خبر: 36953706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کشتی | لینک خبر

بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین (همراه با گزارش تصویری)

دومین سمینار عمومی روسای هیأت های کشتی برگزار شد

صاحب‌خبر -
دومین سمینار عمومی روسای هیأت های کشتی استان های سراسر کشور، بعداز ظهر امروز (پنج شنبه) در سالن جلسات شهرداری، شهرستان الوند استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور دکتر احمدزاده شهردار شهر الوند که رقابت های بین المللی جام روز کودک در این شهر در حال برگزاری است، علیرضا دبیر رئیس و سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون، روسای هیأت های کشتی استان های کشور و سایر مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه مسائل جاری و پیش روی فدراسیون کشتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و رؤسای هیأت های کشتی نیز گزارشی از وضعیت کشتی در استان های خود از جمله فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده ارائه دادند.

بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  1 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  2 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  3 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  4 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  5 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  6 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  7 بعد از ظهر امروز در در شهرستان الوند قزوین  همراه با گزارش تصویری  8

نظر شما