شناسهٔ خبر: 36953544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و از بین بردن اعتماد میان مردم و مسئولان است

حسنوند با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن روحیه امید در جامعه و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است گفت: جامعه ای که امیدوار و در حرکت برای آینده نباشد قطعا پیشرفت نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنج شنبه ۲۱ آذر) در همایش بزرگ وحدت که با حضور پرشور مردم شهرستان اندیمشک در سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی برگزار شد اظهار کرد: مردم اندیمشک جزء زینت بخشان تاریخ انقلاب هستند که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و گام به گام تا امروز در کنار اسلام و انقلاب و امام و ولایت مانده اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارهای استقلال طلبی و رهایی از بند استکبارستیزی و آزادگی ملت ایران افزود: استکبار و عوامل وابسته آنها هیچ گاه راضی نخواهند شد این نظام و مردم آرامش داشته باشد و به سرافرازی و سربلندی پله های ترقی را طی کنند.

 

وی کودتاها، توطئه ها، تجزیه طلبی ها، بمب گذاری ها و تحریم ها را بخشی از رفتارهای دشمن از روزهای آغازین انقلاب برشمرد و اضافه کرد: دشمنان وقتی می دیدند که این ملت با تمام وجود از داشته های خود از جمله استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنند، هر روز با توطئه ای جدید قصد داشت به این نظام و مردم ضربه ای وارد کند.

 

وی تصریح کرد: امروزه شاهد جنگ هایی از جمله جنگ روانی، رسانه ای، تحریم اقتصادی و در کنار آن فعالیت های سیاسی و دیپلماتیک هستیم و دشمنان انقلاب همه توطئه ها را یکجا در صندوقچه ای برای فروپاشی و نابودی ابن انقلاب و نظام به میدان آورده اند.

 

حسنوند ابراز کرد: طبیعی است که مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی از جمله موضوع گران شدن بنزین نگران باشند، حق اعتراض، شعار دادن، تجمع و جلسه با مسئولان را داشتند اما این مردم با بخش دیگری که اتفاق ناگواری را در کشور رقم زدند، کاملا در صف مجزایی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: از مدت ها قبل، دشمن در کنار تحریم اقتصادی، جلوگیری از فروش نفت و کاهش درآمدها به دنبال ایجاد و القای بدبینی بین مردم و مسئولان بود تا این گونه القا کند که همه مسئولان فاسد هستند و دلیل این کار هم از بین بردن اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام و مسئولان بود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن روحیه امید در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است عنوان کرد: جامعه ای که امیدوار و در حرکت برای آینده نباشد قطعا پیشرفت نمی کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در خواب غفلت و بی عملی بودند خاطر نشان کرد: این مسئولان با بی تدبیری، ناکارآمدی، مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت ها، برخی مفاسد و بی عدالتی ها موجب تشدید این شرایط برای ناامید کردن و بدبینی بین مردم شدند.

 

حسنوند با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن انتقام و شکستن مقاومت ماست تا ما را به مذاکره وادار کند اذعان داشت: بخشی از مردمی که به صحنه آمدند دغدغه، نگرانی، اعتراض منطقی و مشکلات معیشتی داشتند و بخشی دیگر جوانانی بودند که تحت تاثیر یک فضای هیجانی، ملتهب و احساسی قرار گرفتند.

 

وی بیان کرد: امروز آمریکایی ها برای ما دلسوزی می کنند که ما نگران مردم ایران هستیم ولی ما این را می دانیم این همان آمریکایی است که دولت مصدق را سرنگون و به نفع شاه کودتا کرد و هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داد و امروز از دادن دارو به سیل زدگان خوزستان، لرستان و گلستان خودداری می کند.

 

نظر شما