شناسهٔ خبر: 36953333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی خودرو در میبد ۶ زخمی برجا گذاشت

یزد- ایرنا- رییس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد از زخمی شدن ۶ نفر روز پنجشنبه به علت واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده کمربند غربی این شهر خبر داد و گفت: زخمی ها با همکاری نیروهای مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

محمد هادی فرح‌زادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زخمی های این حادثه ۲ مرد ۴۱ و  ۶۱ ساله ، یک خانم ۳۸ ساله ، ۲ دختر ۱۴ ساله و یک پسر بچه ۶ ساله هستند که تعدادی از این افراد از ناحیه سینه ، گردن ،فک ، کمر و گردن ، دست و شکم آسیب دیدند و پسر بچه نیز به علت آسیب دیدگی از ناحیه کتف در بخش اورژانس بستری است.

وی اضافه کرد : این افراد در حال بازگشت از تهران به یزد بودند.

بنا بر اعلام پلیس راه یزد، خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز،خستگی و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی علت عمده حوادث رانندگی در جاده های استان است.

رییس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در ادامه اضافه کرد : همچنین ۲ مرد ۳۷ و ۴۴ ساله میوه فروش سحرگاه امروز در چادر مسافرتی به علت استفاده از گاز پیک نیک مسموم و از سوی عوامل اورژانس ۱۱۵ به اورژانس منتقل شدند.

همچنین رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی میبد نیز از گازگرفتگی یک مادر و چهار فرزندش در محله « بارجین» این شهر خبر داد که این حادثه ناشی از استفاده بخاری غیراستاندارد بود.

علیرضا فصیحی افزود: این افراد با تماس یکی از فرزندان خانواده با اورژانس در محل حادثه درمان و از مرگ نجات یافتند.

وی از مردم خواست از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند و در محیط های بسته از بخاری روباز استفاده نکنند ، همچنین خروجی لوله های دودکش بسته نشده باشد.

همچنین دیروز ( چهارشنبه) یک نفر در میبد به علت گاز گرفتگی در تریلی فوت کرد و یک تن دیگر پس از انتقال به بیمارستان درگذشت  و  در حادثه دیگری هم ۶ معلم که از یزد به اردکان می‌رفتند ، زخمی و به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد منتقل شدند.

بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد در سال ۱۳۶۸ مراحل ساخت آن با همت شادروانان میرزا محمد صادقیان و سیدحسین میردهقان (کرباسی) در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای حدود ۱۲ هزار مترمربع شروع شد.

این مرکز بهداشتی و درمانی با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد در ارتباط با تجهیزات زیربنایی تکمیل شد و در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۰ افتتاح و اکنون با ۲۱۹ تخت و فضای فیزیکی استاندارد و تجهیزات مجهز در حال ارائه خدمت است.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما