شناسهٔ خبر: 36952881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آقای ریش، کریس رونالدو بسکتبال جهان

تهران- ایرنا- درخشش ستاره تیم بسکتبال هیوستون در لیگ حرفه‌ای آمریکا باعث شد رسانه‌ها این بازیکن را کریس رونالدو بسکتبال دنیا معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز با برگزاری ۱۱ دیدار ادامه پیدا کرد که در جریان این مسابقات لس‌آنجلس لیکرز، لس‌آنجلس کلیپرز، هیوستون راکتز و میلواکی برنده شدند و تیم‌هایی مثل گلدن استیت، اوکلاهوما و بوستون تن به شکست دادند.

اتفاق جالب توجه دیدارهای برگزار شده درخشش جیمز هاردن ستاره تیم هیوستون بود. آقای ریش در دیدار تیمش برابر کلیولند توانست ۵۵ امتیاز و ۸ پاس منجربه گل ثبت کند و بازهم بدرخشد. بعد از این مسابقه کارشناسان بسکتبال درباره او نظرات جالبی دادند. رسانه‌ها نوشته‌اند که این کارشناسان بعد از مسابقه هاردن را با کریس رونالدو مقایسه کرده‌اند و او را رونالدو بسکتبال معرفی کرده‌اند.

هیوستون در این مسابقه ۱۱۶ بر ۱۱۰ کلیولند را برد. در کنار درخشش هاردن می‌توان به عملکرد خوب راسل وست‌بروک دیگر ستاره این تیم اشاره کرد که کارش را با ۲۳ امتیاز به پایان برد.

لس آنجلس کلیپرز دیگر تیم برنده این دیدارها بود که در مصاف با تورنتو ۱۱۲ بر ۹۲ پیروز شد. اتفاق جالب توجه این مسابقه بازگشت کاوی لئونارد ستاره کنونی کلیپرز به تورنتو بود. او که سال قبل با این تیم قهرمان NBA و ارزشمندترین بازیکن فینال لیگ شد برابر تیم سابقش به میدان رفت و با استقبال خوب هواداران این تیم مواجه شد. کاوی لئونارد در این مسابقه ۲۳ امتیاز داشت و بهترین بازیکن تیمش شد.

در دیگر دیدار برگزار شده لس‌آنجلس لیکرز با درخشش ستاره خود یعنی لبرون جیمز برابر حریفش به برتری رسید. در این مسابقه لیکرز ۹۶ بر ۸۷ اورلاندو را برد و لبرون جیمز با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجربه گل تریپل دبل کرد و ستاره میدان شد. آنتونی دیویس نیز در کنار او ۱۶ امتیاز و ۱۱ ریباند داشت.

نیویورک تیم قعر نشین کنفرانس شرق که با بحران مواجه شده امروز به مصاف گلدن استیت رفت و توانست بعد از چندین باخت بالاخره طعم پیروزی را برابر تیم نامدار گلدن استیت بچشد. نیویورک در این مسابقه و در وقت اضافه ۱۲۴ بر ۱۲۲ پیروز شد و پنجمین بردش در این فصل را جشن گرفت. این بیست و یکمین باخت تیم گلدن استیت بود که در غیاب استفان کری ستاره تیم در قعر جدول کنفرانس غرب قرار دارد. استفان کری در ابتدای فصل با شکستگی دست مواجه شد و همین مساله این تیم مدعی را به قعر جدول کشاند. گلدن استیت در این مسابقه کلی تامسون دیگر ستاره‌اش را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در دیگر دیدارها بوستون با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۷ برابر ایندیانا باخت، شارلوت ۱۱۳ بر ۱۰۸ بروکلین را شکست داد، شیکاگو بولز ۱۳۶ بر ۱۰۲ آتلانتا را از پیش‌رو برداشت و یوتا جاز ۱۲۷ بر ۱۱۶ مینه‌سوتا را شکست داد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

ممفیس ۱۱۵ – فینیکس ۱۰۸

نیواورلانز ۱۱۲ – میلواکی ۱۲۷

اوکلاهوما ۹۳ – ساکرامنتو ۹۴

نظر شما