شناسهٔ خبر: 36951322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه خرم آباد:

نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را وحدت آفرین خواند و گفت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.

وی توصیه به تقوا، همراهی عبادت سیاسی و بصیرت افزایی، آشنا ساختن مردم با جریانات جهان اسلام در قالب خطبه‌های پرمحتوا، کوتاه، بلیغ و قابل فهم، تقویت وحدت و تفاهم اجتماعی را از جمله ویژگی های نماز جمعه خواند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: دوری از برخورد با سازمان‌های اداری و به کارگیری شیوه‌های جدید برای آگاهی بخشی در حوزه های مختلف دینی و فرهنگی از دیگر ویژگی های نمازجمعه و رسالت امام جمعه است.

وی اظهار داشت: تجسم ایمان و تقوا، آگاه به معارف اسلامی، دارای تدبیر و برنامه‌ ریزی، سعه صدر و خوش خلقی، وحدت آفرین و مشورت پذیر از ویژگی های نماینده ولی فقیه تراز انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب باید دارای مواضع روشن و شفاف در پیروی از امامین انقلاب، فراجناحی همراه با جذب حداکثری، پاکدستی و به دور از تجمل گرایی، حامی حوزه علمیه و دانشگاه، مدافع مراکز تولید و اشتغال باشد.

وی تقویت تفاهم اجتماعی میان دسته‌های وفادار به انقلاب از دیگر رسالت های مهمی است که می توان برای نماینده ولی فقیه تراز انقلاب نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: بهره‌ گیری از ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور دینی و اجتماعی از دیگر رسالت های مهم نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب است./9451/پ310/ب1

نظر شما