شناسهٔ خبر: 36950222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام:

یک هزار و ۹۰۰ مددجوی ایلام به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام‌شده است

رضایی بابیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده یک هزار و ۹۰۰ مددجوی این نهاد در استان به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری اعزام‌شده است، گفت: بیشتر این مددجویان برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف و در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز (21 آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بابیان این مطلب، اظهار کرد: در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در این همایش بزرگ و فرهنگی شرکت و حضورداشته‌اند.

 

«ضیاء رضایی» تصریح کرد: مددجویان این نهاد از فرصت فراهم‌شده توسط این نهاد برای حضور مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی استقبال بسیار خوبی داشتند و این در حالی بود که سال گذشته 6۳۱ نفر از مددجویان این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده‌های مددجویان این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری بیش از دو برابر نیز نسبت به سال گذشته بوده است، تصریح کرد: کمیته امداد این استان از تمام توان و ظرفیت خود در راستای حمایت و فراهم کردن شرایط لازم حضور مددجویان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی استفاده کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام یادآور شد: این نهاد به هریک از این مددجویان در راستای شرکت و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری، 4 میلیون ریال به‌عنوان کمک‌هزینه پرداخت کرده و درمجموع بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

 

رضایی همچنین به خدمات ارائه‌شده این نهاد به زائران اربعین حسینی در مرز مهران اشاره و خاطرنشان کرد: عمده خدماتی که توسط این نهاد در ایام اربعین به زائران ارائه‌شده از محل مشارکت مردم و کمک‌های افراد نیکوکار بوده است.

 

وی ابراز کرد: توزیع وعده‌های غذایی و میان وعده بین زائران اربعین حسینی در موکب‌ها، پذیرایی و اسکان زائران، خدمات پارکینگ خودرو، کمک به درراه ماندگان و اعزام مددجویان این نهاد به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و ارائه خدمات به این عزیزان و همکاری با سایر نهادهای خدمات رسان بوده است.

 

نظر شما