شناسهٔ خبر: 36949696 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تامین امنیت 8 جاده استان «دیالی» عراق توسط حشدالشعبی

رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی گفت: الحشدالشعبی، با استقرار شمار زیادی از نیروهایش در هشت جاده اصلی این استان براساس یک برنامه‌ریزی دقیق، امنیت آن‌ها را تامین کرد.

صاحب‌خبر -

تامین امنیت 8 جاده اصلی استان «دیالی» عراق توسط حشدالشعبیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کمیته امنیت در شورای استانداری «دیالی» گفت که سازمان الحشدالشعبی امنیت هشت جاده اصلی این استان را تامین کرده است.

«صادق الحسینی» رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی در گفت‌وگو با المعلومه اظهار داشت: سازمان الحشدالشعبی، با استقرار شمار زیادی از نیروهایش در هشت جاده اصلی این استان براساس یک برنامه‌ریزی دقیق، امنیت آن‌ها را کامل تامین کرد؛ برخی از این جاده‌ها از «حمرین» و برخی دیگر از «نفط‌خانه» عبور می‌کنند.

وی افزود که تامین راه‌های زمینی به‌ویژه به دلیل پیچیدگی‌های جغرافیایی، چالش‌های امنیتی در سایه فعالیت هسته‌های خاموش و پراکنده داعش که از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی استفاده می‌کنند، وظیفه بسیار دشواری است.

رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی گفت: الحشدالشعبی اکنون در چهل درصد اراضی دیالی مستقر است و این امر بیانگر اهمیت مسئولیتی است که بر گردن این سازمان در تامین امنیت و ثبات این استان و پشتیبانی از سایر تشکیلات امنیت کشور به‌منظور جلوگیری از هرگونه خطر تروریستی قرار دارد.

الحسینی گفت که چندین تیپ از نیروهای الحشد در یازده منطقه در مرز دیالی که مهم‌ترین آن‌ها «حمرین» و ریف «خانقین» است، مستقرند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما