شناسهٔ خبر: 36944769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاهان - پیکان؛ بازی تکراری در نقش‌جهان

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه 22 آذر ماه در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود پیکان تهران خواهد رفت.

طلایی‌پوشان سپاهان که در 3 دیدار قبلی خود در لیگ برتر به تساوی رسیده و 6 امتیاز مهم را از دست داده‌اند، برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی 2 هفته پیش و در یک‌هشتم جام حذفی با نتیجه 2 بر یک پیکان را شکست داده بودند.

پیکان تهران اما که در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال و در روزی که مستحق پیروزی بود، به تساوی رسید، حریف سرسختی برای سپاهان خواهد بود؛ شاگردان حسین فکری در بازی جام حذفی نیز بازی بهتری از سپاهان انجام دادند و در غافلگیری‌ها گل خوردند و بازی را واگذار کردند.

داوران دیدار سپاهان و پیکان

این بازی از ساعت 16:40 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و سید‌رضا مهدوی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی، یعقوب حجتی، عبدالنبی پورخلف، امیرسلطان سامانی و امیر‌رضا آشورماهانی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری نیز حاتم بک‌پور خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان، حامد بحیرایی، علی‌رضا نقی‌زاده و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ در تیم پیکان اما بازیکنان می‌توانند با صلاح‌دید کادر فنی در این دیدار به میدان بروند.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته مهمان شهر خودرو بود و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 6 پیروزی و7 تساوی و با 25 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند.

پیکان هم هفته قبل میزبان استقلال بود و در پایان با نتیجه 2 بر 2 مساوی کرد؛ شاگردان حسین فرکی با 3 برد، 4 تساوی و 5 شکست و 13 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 28 بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند که سهم سپاهان 17 پیروزی بوده است و پیکان نیز در 6 دیدار به برتری رسیده است، 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ از 76 گل به ثمر رسیده در بازی‌های بین دو ،سپاهان 48 و پیکان 28 گل به ثمر رسانده‌اند و پر‌گل‌ترین بازی دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان و یک بار به سود پیکان بوده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی و گئورگی ولسیانی با 3 گل بهترین گلزنان هستند و علی قربانی، امید نورافکن، محمد محبی و سجاد شهباززاده هر کدام 2 گل به ثمر رسانده‌اند؛ در پیکان نیز شهریار مغانلو 7 گل زده و فراز امامعلی 5 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 22 آذر ماه

نساجی مازندران - شهر خودرو

تراکتور تبریز - فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان - پیکان

شنبه 23 آذر ماه

استقلال - شاهین شهرداری‌بوشهر

گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان

پارس جنوبی جم - نفت‌ مسجدسلیمان

صنعت نفت آبادان - ماشین‌سازی‌تبریز

سایپا - پرسپولیس

انتهای پیام/63090/ج30/

نظر شما