شناسهٔ خبر: 36944648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری مسابقات رومیزی برای اولین بار در المپیاد ورزشی محلات یزد

رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقات رومیزی برای اولین بار در المپیاد ورزشی محلات یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس ملازینلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به اینکه برای اولین بار در المپیاد ورزشی محلات یزد مسابقات رومیزی در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در بخش‌های انفرادی، تیمی و تیمی خانوادگی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: مسابقات رومیزی در رشته‌های اتلو، دالون و پنتاگو در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مسابقه دالون در بخش آقایان عصر روز پنجشنبه ساعت 15 برگزار می‌شود، افزود: مسابقات اتلو بخش آقایان در روز جمعه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

ملازینلی به مهلت زمان ثبت‌نام در هر یک از رشته‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: در رشته دالون که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تا ظهر روز مسابقات ثبت‌نام کنند ولی در رشته اتلو که در روز جمعه خواهد بود، مهلت زمان ثبت‌نام تا پایان روز پنج‌شنبه است.

رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از دیگر برنامه‌های روز پنجشنبه را بازی کامپیوتری pes2020 ویژه بانوان، طناب‌کشی آقایان، فوتبال دستی بانوان، بسکتبال آقایان، دوچرخه‌سواری آقایان، والیبال آقایان و بانوان و همچنین فوتبال ساحلی نام برد.

انتهای پیام/90009

نظر شما