شناسهٔ خبر: 36940418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

40 باشگاه اروپایی به دنبال ستاره نروژی!

ارلینگ هالند، مهاجم جوان سالزبورگ دیشب چشم های بزرگان اروپا را به خود خیره کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم های بزرگ اروپایی به دنبال ارلینگ هالند، مهاجم سالزبورگ هستند و دیشب عملکرد این بازیکن آینده دار را در دیدار سالزبورگ مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان زیر نظر گرفته بودند.

 

مارسل بوت، رئیس دپارتمان استعدادیابی منچستریونایتد نیز یکی از افرادی بود که برای تماشای بازی ارلینگ هالند راهی اتریش شده بود، اما او تنها فرد حاضر در استادیوم برای زیر نظر گرفتن این بازیکن آینده دار نبود و طبق ادعای اسکای اسپورتس، از 40 تیم مختلف اروپایی استعدادیاب هایی برای در نظر گرفتن شرایط انتقال ارلینگ هالند این بازی را به نظاره نشستند.

 

 

ارلینگ هالند پس از به ثمر رساندن 28 گل در 22 بازی، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و تا به حال نام تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و لیورپول برای جذب بازیکنی که در شش دیدار لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هشت گل به ثمر رساند مطرح شده است.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از دیدار دیشب و در نشست مطبوعاتی به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته و او را مهاجمی استثنایی توصیف کرد. البته ارلینگ هالند در دیدار حساس مقابل لیورپول توفیقی نداشت و بالاخره روند گلزنی های پیاپی او در لیگ قهرمانان قطع شد تا سالزبورگ در نهایت با پذیرش شکست 0-2 مقابل لیورپول، از راهیابی به دور بعدی لیگ قهرمانان ناکام مانده و راهی لیگ اروپا شود.

نظر شما