شناسهٔ خبر: 36937427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شیخ دقاق: آیت‌الله عیسی قاسم در بیمارستان بستری نیست

گروه بین‌الملل ــ شیخ عبدالله دقاق، نماینده آیت‌الله عیسی قاسم، ضمن تکذیب برخی اخبار منتشرشده مبنی بر وخامت حال ایشان، گفت: این عالم روحانی بحرینی در صحت و سلامتی به سر می‌برد و اکنون در بیمارستان بستری نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، خبری مبنی بر درگذشت آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین، منتشر شد.
 
در همین رابطه، حجت‌الاسلام عبدالله دقاق نماینده آیت‌الله عیسی قاسم و از نزدیکان به بیت این روحانی مبارز بحرینی در گفت‌وگوی کوتاه با ایکنا، ضمن تکذیب خبر وفات آیت‌‌الله قاسم، اعلام کرد که حال ایشان در حال حاضر مساعد است.
 
وی افزود: وضعیت سلامتی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خوب است و اکنون در منزل خود در قم به سر می‌برد. اما طی سه هفته آینده احتمالاً عمل جراحی قلب بر روی ایشان انجام خواهد شد.
 
در پی شایعه درگذشت آیت‌الله عیسی قاسم، شیخ دقاق دیروز، 19 آذرماه، در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «به همه اطمینان خاطر می‌دهیم که عالم مجاهد، آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم (اعزه الله) در صحت و سلامتی به سر می‌برند و نیازمند دوره آماده‌سازی برای جراحی قلب بوده و هم اکنون تحت نظر پزشکان هستند.
 
شایعه رحلت ایشان از سوی حساب کاربری منسوب به سیستم اطلاعاتی بحرین منتشر شده است و ما هیچ‌ اعتنایی به آنچه این حساب کاربری جعلی و فریبنده با عنوان شورای علمایی منتشر می‌سازد، نخواهیم کرد. از همگی انتظار می‌رود اطلاعات خود را در مورد آیت‌الله عیسی قاسم فقط از طریق حساب کاربری رسمی «مقاوم» به دست آورند».

انتهای پیام

نظر شما