شناسهٔ خبر: 36935416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رقابت پانزده تیم در دومین روز رویداد «طلوع برکت»

گروه اقتصاد ــ پانزده تیم برتر در دومین روز از پانزدهمین رویداد استارت‌آپی «طلوع برکت» که از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار می‌شود به رقابت و ایده‌پردازی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایکنا، رویداد استارت‌آپی، اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» از صبح روز گذشته ۱۹ آذرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرده است.

با توجه به اینکه بازار مالی اسلامی و از جمله صنعت حلال، مدل و کسب و کار اسلامی، از جمله بازارهای پردرآمد در سراسر جهان است لذا مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، در راستای توسعه این بازار در کشور اقدام به برگزاری این رویداد و حمایت از ایده‌های مختلف در این زمینه کرده است.

روز نخست پانزدهمین رویداد «طلوع برکت» با حضور حدود ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به مسائل استارت‌آپی و کسب‌‌و‌کارهای نوپا روز گذشته به پایان رسید و حاضران به ارائه ایده‌های خود پرداختند و در نهایت 15 تیم برتر معرفی شدند.

این 15 تیم امروز 20 آذرماه نیز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور اساتید و منتورها به رقابت پرداختند و در ادامه، امیرحسین اسدی، کارشناس استارت آپ و کسب وکارهای نوپا، به بیان نکاتی درباره استراتژی‌های ورود به بازار پرداخت و تکنیک‌های مختلف آن را شرح داد.

پس از ارائه امیرحسین اسدی، تیم‌ها مجدداً شروع به فعالیت کرده و این رویداد همچنان ادامه دارد.

یادآور می‌شود پانزدهمین رویداد استارت‌آپی اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» که از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود تا فردا پنج‌شنبه 21 آذرماه ادامه دارد و عصر فردا نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و برندگان این دوره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما