شناسهٔ خبر: 36934106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار کردستان:

کردستان جاذبه‌های فراوان فرهنگی برای بازدید گردشگران خارجی دارد

سنندج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: جاذبە‌های فراوان فرهنگی و جغرافیایی برای بازدید میهمانان و گردشگران در استان کردستان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

بە گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر چهارشنبه در دیدار با سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران که به سنندج سفر کرده است، با ابراز خوشحالی از حضور سفیر اتریش در کردستان اظهار داشت: این استان یک استان فرهنگی و دارای غنای فراوان در بخش های گوناگون است که می تواند برای گردشگران قابل توجه باشد.

وی مردم کردستان را مردمانی مهمان نواز، با اصالت و دارای حضور فعال در همه زمینه ها ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می شود در فصول مختلف شاهد حضور پر رنگ گردشگران اتریش در کردستان زیبا باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه سخنان خود نقش کشور اتریش در حل منازعات جهانی را سازنده و مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در توافقنامه برجام کشور اتریش تلاش های زیادی انجام داد که متاسفانه دولت آمریکا آنرا زیر پا گذاشت و معادلات را بر هم زد.

خوش اقبال با بیان اینکه متاسفانه بعد از خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی نیز از او تبعیت کردند، یادآور شد: انتظار این است که کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل کنند و در این راه نیز کشور اتریش نقش مثبت خود را ایفا کند.

وی سرمایه اصلی نظام را مردم کشور دانست و بیان کرد: تکیه ما در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب به مردم بوده است و این مردم با شجاعت در برابر سنگین ترین تحریم ها ایستادگی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ایران یک کشور مستقل است و برای دفاع از موجودیت و استقلال خود مجبور است خود را در حوزه دفاعی تقویت کند.

خوش اقبال اظهار داشت: در استان کردستان به برکت حضور مردم امنیت و آرامش در تمام ارکان زندگی وجود دارد و ما از هر نوع فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری کشور اتریش در استان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

نظر شما