شناسهٔ خبر: 36932770 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۴ عامل اصلی اغتشاشات غرب استان تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۴ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در شهرستان‌های این منطقه از استان تهران خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاش، اخلال و ناامنی‌ در پی حوادث اخیر که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت رخ داد و باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان‌های غرب استان تهران شد، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: ماموران، با کار اطلاعاتی گسترده، ۴ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان‌های استان را که باعث انسداد جاده‌ها، تخریب اماکن دولتی و آتش زدن موسسه‌های مالی شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: افراد دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کردند.

خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضا برای مجازات آنها خبر داد و افزود: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلام، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، گفت: نیروی انتظامی با هر گونه آشوب و اغتشاش قاطع و قانونی برخورد می‌کند. افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

نظر شما