شناسهٔ خبر: 36932420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری نخستین دوره لیگ کبدی خراسان رضوی

50084

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی گفت: برای حضور قدرتمند در لیگ‌ها و مسابقات مختلف تصمیم گرفتیم نخستین لیگ کبدی خراسان رضوی را برپا کنیم.

صاحب‌خبر -

حسن احمدیان در خصوص وضعیت کبدی خراسان رضوی، گفت: پتانسیل خوبی در رشته هایی همچون کبدی داریم، این پتانسیل تنها به آقایان ختم نمی‌شود و بانوان نیز در این زمینه استعداد خوبی دارند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که برای حضور در لیگ ها و مسابقات مختلف از ظرفیت استان بهره مند شویم و با استفاده از ورزشکاران بومی در رقابت های کشوری حضور پیدا کنیم. از این رو تصمیم گرفتیم برای نخستین بار در تاریخ کبدی خراسان رضوی لیگ برتر استان را برپا کنیم.

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار تیم هیأت مشهد، چناران، باخرز و جوانان مشهد دومین هفته لیگ را برگزار کردند، از نکات مهم این لیگ حضور قدرتمند  ورزشکاران شهرستانی است این امر سبب می شود تا آنها فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های خود بدست آورند.

احمدیان تصریح کرد: برگزاری چنین لیگی برای بانوان را هم در نظر داریم، اما با توجه به اینکه لیگ برتر بانوان را پیش رو داریم تصمیم گرفتیم برگزاری لیگ استان را به زمانی دیگر موکول کنیم. در صدد آنیم که بتوانیم مرحله دوم لیگ برتر را در مشهد میزبان باشیم.

وی درخصوص وضعیت تیم بانوان این استان نیز گفت: برای ما تیم های پایه در الویت بوده همین امر باعث شد تا تیم جوانان قدرتمندی داشته باشیم برای حضور در لیگ برتر نیز از بازیکنان جوانمان استفاده خواهیم کرد. دختران کبدی کار خراسان رضوی توانایی راهیابی به تیم ملی را دارند حتی اگر از 50 درصد توانایی خود در مسابقات استفاده کنند می توانند صاحب سکو شوند.

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی از برگزاری کارگاه حقوق ورزشی خبرداد و اظهار کرد: این کارگاه مطابق با سرفصل‌های آموزشی دروس دوره کارشناسی حرفه‌ای حقوق ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ویژه کلیه مربیان رشته‌های مختلف ورزشی، مدیران و مسؤولان مجموعه‌های ورزشی، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی، فعالان و علاقه‌مندان به ورزش برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما