شناسهٔ خبر: 36929756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کانال هواداری، معضل بزرگ باشگاه تراکتور

باشگاه تراکتور این روزها معضل عجیب و بزرگی را تجربه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در روز‌هایی که تیم فوتبال تراکتور به طور عجیبی از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر جدا شده و به نوعی فعلا با دو بازی کمتر نسبت به رقبای خود از کورس قهرمانی در نیم‌فصل عقب‌مانده، حواشی عجیبی دامان این تیم را گرفته است. حواشی که به نظر می‌رسد تنها در مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود و به نوعی ریشه آن در خارج از زمین و وابسته به خارج از ایران است.

محور حواشی اخیر تراکتور به نوعی بازمی‌گردد به مدیریت دو کانال هواداری که گویا این کانال‌ها که ادمین آنها در خارج از ایران حضور دارد هدفی غیر از فوتبال در ذهن خود پرورانده و با نیت سیاسی و البته برخی اهداف پوچ قومیتی تشکیل شده است.

جالب است که این کانال خود مروج اصلی شرط‌بندی در فوتبال بوده و حتی به برخی از بازیکنان در فصل جدید و گذشته هم وصل بوده و با کمک و البته برخی مواقع باج‌خواهی به دنبال آن است تا به اهداف مالی خود دست پیدا کند.

ادمین این کانال که حتی طی روز‌های اخیر به نوعی مدیران تراکتور را با تهدیداتی مواجه کرده ادمین چند کانال هواداری استقلالی و پرسپولیسی هم بوده است. ادمین اصلی کانال‌های هواداری تراکتور و سرخابی‌ها در خارج از کشور حضور دارد، اما حدود ۱۴ نفر هم در داخل، این کانال را پوشش می‌دهند.

جالب‌تر این که این ادمین‌ها در زمان بازی‌های تراکتور به برخی جایگاه‌های خاص ورزشگاه رفته و نقش لیدر را ایفا می‌کنند و حتی پرچم برخی کشور‌ها را بین تماشاگران تقسیم می‌کنند.

یک منبع آگاه در باشگاه تراکتور با اعلام اینکه از ادمین کانال و سایر نفرات وابسته به آن شکایت کرده‌اند گفت: متاسفانه چنین کانال‌هایی تنها جو ورزشگاه‌ها و تیم را به هم می‌ریزند. ما فقط به دنبال آرامش تیم و سکو‌ها هستیم، اما گویا عده‌ای خوششان نمی‌آید و دنبال باج‌خواهی و البته ایجاد تنش روی سکو‌ها و به تبع آن شهر‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما