شناسهٔ خبر: 36929683 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

درز تصاویری از گوشی پرچمدار هواوی پی 40 پرو

به نظر می‌رسد هواوی به زودی یکی از جذابترین پرچمداران خود را با یک باتری رکوردشکن روانه بازار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

العالم - آسیا

به نوشته وب‌سایت جی‌اس‌ام آرِنا، شرکت هواوی ظاهراً قصد دارد پرچمدار جدید خود -- پی 40 پرو -- را به امکاناتی جالب توجه مجهز کند. همچنین تصویری که از این گوشی در وب‌سایت چینی GizChina منتشر شده است، صفحه نمایش خمیده، برآمدگی دوربین و کلیدهای سمت راست گوشی را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد این پرچمدار از صفحه نمایشی 6.5 اینچی و 120 هرتسی برخوردار باشد. همچنین گفته می‌شود هواوی پی 40 پرو 2 دوربین سلفی از نوع punch-hole خواهد داشت و دوربین پشتی آن نیز به 5 لنز مجهز خواهد بود که یکی از آن‌ها لنزی 64 مگا‌پیکسلی است. پردازنده آن نیز به احتمال فراوان Kirin 990 خواهد بود.

اما شاید جذابترین نکته درباره این گوشی، باتری پرقدرت آن باشد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که هواوی در این محصول از یک باتری گرافینی جدید و دارای ظرفیت 5500 میلی‌آمپر استفاده کند؛ باتری مدرنی که تنها 70 درصد از حجم باتری‌های لیتیومی کنونی را اشغال می‌کند. شارژر 50W و قدرتمند هواوی می‌تواند پی 40 پرو را در 45 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

هواوی معمولاً گوشی‌های سری پی را در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) عرضه می‌کند اما گفته می‌شود این شرکت قصد دارد امسال سری محصولات پی 40 را زودتر روانه بازار کند. البته از آنجایی که هواوی تحت تحریم‌های دولت آمریکا قرار گرفته است، احتمالاً پی 40 پرو نیز بدون نرم‌افزارهای گوگل و بدون دسترسی به بازار گوگل پلی عرضه خواهد شد؛ موضوعی که می‌تواند بر فروش آن در خارج از چین تأثیرگذار باشد.

نظر شما