شناسهٔ خبر: 36926302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در دیدار نمایندگان شورای عالی استان‌ها با فرمانده کل ارتش صورت گرفت؛

قدردانی شورای عالی استان‌ها از اقدامات ارتش در زلزله و سیل‌های اخیر

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی شورای عالی استان‌ها صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

صاحب‌خبر -

تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله و سیل‌های اخیر/درخواست احداث پادگان در شهر‌هایی که ارتش یگان نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، اعضای شورای عالی استان‌ها در دیدار با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از اقدامات ارتش در زلزله کرمانشاه، حوادث ناشی از سیل در برخی استان‌ها در اوایل سال جاری و سایر اقدامات مردم‌یاری تاکید کردند: امروزه ایران اسلامی در بعد امنیتی (اعم از امنیت اجتماعی و حفاظت از تمامیت ارضی) موفقیت بی بدیلی دارد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا، ایثارگران و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره در زمان بحران در خط مقدم است.

همچنین موضوع احداث پادگان در شهر‌ها و مناطقی از کشور که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آنجا یگان ندارد، نام‌گذاری میادین و خیابان‌های شهر‌ها به نام شهدای ارتش، استفاده از ظرفیت ارتش در راستای آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها و تعامل بیشتر ارتش با شورای عالی استان‌ها از جمله مواردی بود که نمایندگان این شورا در دیدار با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

سرلشکر موسوی نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد‌ها و موضوع‌های مطرح شده، اجرایی شدن آن‌ها را مستلزم بررسی در رده‌های ذی‌صلاح دانست.

بنا بر این گزارش، شورای عالی استان‌ها بزرگترین نهاد شورایی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران و دارای ۷۵ نماینده از کل کشور است. اعضای این شورا متشکل از نماینده شورای هر استان هستند که از بین نمایندگان شورا‌های شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما