شناسهٔ خبر: 36925816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خزانه دار کل کشور:

امور استان‌ها بین معاونت‌های وزارت اقتصاد تقسیم می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌دار کل کشور گفت: یکی از برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی برای افزایش بهره‌وری و رسیدگی به امور، تقسیم‌بندی تمام استان‌های کشور بین معاونت‌ها است.

صاحب‌خبر -

سیدرحمت‌الله اکرمی روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، اظهار داشت: تقسیم‌بندی استان‌ها در بین معاونان این وزارتخانه موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: معاونان با استان‌های حوزه کاری خود در ارتباط هستند تا مسائل و مشکلات را پیگیری و رفع کنند.
کرمی افزود: در سفرهای استانی ضمن شنیدن گزارش‌ها، شنونده دیدگاه و نظرات مدیران و کارکنان استان‌ها هستیم تا نسبت به پاسخگویی و یا انتقال مشکلات به مقام عالی وزارت اقدام کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز با بیان اینکه بقای سازمان بر سه اصل، استوار است، گفت: این اصول شامل استقلال سیستم، کار گروهی و تیمی و احساس مسؤولیت و تعهد عملی است.
ابوالفضل عباسچیان اظهار داشت: شعار اصلی و محوری برنامه‌های اداره کل این است که به نحوی انجام وظیفه کنیم که سبب ارتقای سازمان شده و سازمان به وجود کارکنان افتخار کند.
دیدار با کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی، جلسه مشترک با مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی در استان، جلسه مشترک با ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی و دیدار با استاندار از برنامه‌های سفر معاون نظارت مالی وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌ دار کل کشور به زنجان است.

نظر شما