شناسهٔ خبر: 36925619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آشنایی با کاندیداهای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران-3

جعفری: بر سازماندهی بهتر جهت بهره بردن حداکثری از توان سمن‌ها تاکید دارم

برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران با حضور نمایندگان رسمی سمن های جوانان، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار دارد.

صاحب‌خبر -
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل در نظر دارد به منظور معرفی هرچه بیشتر کاندیداهای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران و آشنایی نمایندگان رسمی سمن های جوانان با سابقه و دیدگاه های آنان، طی گفت و گوهایی، این فرصت را به کاندیداها بدهد تا ضمن اشاره به فعالیت های اجتماعی خود و موسسه مردم نهادشان، هدف از حضور در انتخابات این مجمع را بیان کنند.
پرهام جعفری، متولد ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ کارشناس ارشد مهندسی مدیریت ساخت است که از سال ۸۹ و از دوره دانشجویی فعالیت‌های اجتماعی خود را آغاز کرده و در کانون های دانشجویی و خیریه ها مشغول به فعالیت بوده است.
وی در مورد فعالیت‌های اجتماعی خود گفت: از سال ۹۱ در حوزه شهرتهران فعالیت‌های اجتماعی را با گروهی از دانشجویان و جوانان آغاز کردم و پس از آن روی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهری یعنی محیط زیست و مدیریت پسماند تمرکز کرده و سمن زامیاران را به صورت غیررسمی در سال ۹۳ تاسیس کردیم و تا امروز در این سمن با دانشگاه ها و جوانان درحال فعالیت هستیم.
جعفری، حمایت بیشتر ازسمن‌های فعال را مورد تاکید قرارداد و افزود: سازماندهی بهتر جهت بهره بردن حداکثری از توان سمن‌ها، تقویت روحیه مشارکت و کار داوطلبانه و تقویت نوآوری و خلاقیت در سمن‌ها از برنامه های من در صورت انتخاب در مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران خواهد بود.
وی به لزوم استفاده هرچه بیشتر ازظرفیت‌‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تعریف برنامه دقیق سالیانه براساس برنامه های سمن ها، یک نیاز جدی است و ضمن روشن کردن قوانین و تسهیل همکاری سمن‌ها با وزارت ورزش و جوانان، باید از حداکثر ظرفیت سایر سازمان‌ها و نهادها درجهت حمایت از سمن‌ها به عنوان همراهان وزارت ورزش و جوانان استفاده کرد.

نظر شما