شناسهٔ خبر: 36921724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در اندیمشک

شهبازی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در اندیمشک خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با اجرای چند عملیات جداگانه و منسجم در نقاط آلوده و مختلف این شهرستان ۱۷ نفر از سارقان حرفه ای را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیرعباس شهبازی» در گفت و گو با از خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح پاکسازی و دستگیری سارقان حرفه ای تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: در این طرح که پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اقدامات شناسایی و اطلاعاتی انجام شد، ماموران انتظامی با اجرای چند عملیات جداگانه و منسجم در نقاط آلوده و مختلف شهرستان اندیمشک، ۱۷ نفر از سارقان حرفه ای را دستگیر کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۰ رأس احشام سرقتی، ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید دارای سابقه سرقت به عنف و مقادیری کابل و سیم برق سرقتی، ابزار آلات برش و سرقت سیم برق هوایی کشف شد.

 

شهبازی با اشاره به اعترافات متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و همچنین ۶ فقره سرقت کابل مخابراتی و سیم برق هوایی اضافه کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

نظر شما