شناسهٔ خبر: 36921632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افتتاح دارالقرآن کریم روستای بردپهن زیلایی

افتتاح دارالقرآن کریم روستای برد پهن، سه استخر ذخیره آب در روستاهای مله خوش، گل خور و دهستان زیلایی همراه با لوله گذاری و کلنگ زنی ۲ پارک کودک روستاهای بردپهن و موشمی زیلایی از پروژه‌هایی بود که به بهره‌ برداری رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امروز (۱۹ آذر) سه پروژه بزرگ آب رسانی روستایی با همکاری قرارگاه پیشرفت  و آبادانی به بهره برداری رسید .

 

سردار «حمید خرمدل» در حاشیه بهره‌ برداری از پروژه‌ های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان زیلایی، گفت: مردم محروم‌ ترین روستاهای استان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان طعم پیشرفت و آبادانی را چشیدند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه توانست باری بزرگ را از روی دوش مردم بردارد و سه پروژه بزرگ آب رسانی روستایی را به بهره برداری برساند .

 

وی گفت: سه استخر ذخیره آب با حجم ۳۵ هزار لیتر در روستاهای مله خوش، گل خور و دهستان زیلایی همراه با لوله گذاری بالغ بر پنج کیلومتر ، افتتاح دارالقرآن روستای برد پهن و کلنگ زنی ۲ پارک کودک روستاهای بردپهن و موشمی زیلایی از پروژه‌ هایی بود که به بهره‌ برداری و کلنگ زنی رسیدند.

 

نظر شما