شناسهٔ خبر: 36921562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان در برابر توطئه دشمنان مشی اهل بیت را دنبال کنند

حجت الاسلام والمسلمین جلالی، ایستادگی و مقاومت را مشی اهل بیت(ع) در برابر دشمنان دانست و گفت: مسؤولان در برابر توطئه دشمنان مشی اهل بیت(ع) را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار خادمیاران رضوی استان، وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نعمت بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: مردم مؤمن و ولایی کشورمان در سایه هشتمین نور امامت و ولایت به ملتی بزرگ در جهان تبدیل شده اند.
 
وی با بیان این که عشق و ارادت ملت ایران به امام رضا(ع) هیچ مانندی ندارد، افزود: زیارت بارگاه ملکوتی آن امام همام همواره یکی از آرزوهای دیرینه هر ایرانی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که آثار و برکات مادی و معنوی امام رضا(ع) شامل حال ملت بزرگ ایران شده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت وجود ارزشمند این امام همام و خواهر بزرگوارشان ملت بزرگ ایران در دنیا عزت و عظمت وصف ناشدنی دارند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سال های اخیر شاهد گسترش فعالیت های آستان قدس رضوی در شهرستان ها هستیم که بسیار اقدام ارزشمندی است، بیان داشت: گسترش برنامه های این آستان مقدس در سراسر ایران موجب بهره مندی آحاد ملت بزرگ ایران از برکات مادی و معنوی این مجموعه مقدس خواهد شد.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز جامعه بیش از پیش نیازمند بهره گیری از فرهنگ رضوی است، خاطرنشان کرد: سیره اهل بیت(ع)همواره برای ملت ایران راهگشا بوده به همین دلیل باید معارف اهل بیت(ع) بیشتر در جامعه نشر و گسترش پیدا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که زندگی هر ایرانی با معارف انسان ساز و تعالی بخش اهل بیت(ع) پیوند عمیقی دارد، تصریح کرد: این مردم مؤمن و متدین هیچ گاه از ارزش های الهی و معنوی دور نبوده و آن هم به دلیل تربیت دینی این مردم است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، پیشرفت های امروز ایران اسلامی را مرهون توجهات اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورمان بیش از چهل سال است که تحت شدید ترین تحریم ها و فشارهای ظالمانه غرب قرار دارد، اما امروز به برکت اهل بیت(ع) در بسیری از عرصه ها و بخش ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کردیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیره و معارف ناب اهل بیت(ع) کشور را در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بیمه خواهد کرد، افزود: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در عرصه های فرهنگی و اقتصادی علیه ما به کار گرفته، بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) در همه امور به طور حتم راهگشا خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که اهل بیت(ع) در همه عرصه ها برنامه مدونی را برای امت خود در نظر گرفته اند، بیان داشت: امروز و در شرایط تحریم های اقتصادی دشمن نیز می توانیم با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع)، فشار تحریم ها علیه ملت ایران را به حداقل ممکن برسانیم./950/پ203/ب1

نظر شما