شناسهٔ خبر: 36921534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سایت قرآنی پایگاه چهارم شکاری دزفول بهره‌برداری شد

دزفول - ایرنا - سایت قرآنی شهید سید محمود علوی عصر سه‌شنبه در آیینی با حضور فرمانده نهاجا در پایگاه چهارم شکاری دزفول به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در آیین بهره‌برداری از این سایت قرآنی گفت: افتتاح این سایت نوید ارتقای سطح کیفی آموزش قرآن کریم توسط مربیان قرآنی عقیدتی سیاسی و همچنین یادگیری هرچه بیشتر و بهتر مخاطبان آن از جمله کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان آنها را می‌دهد.

وی افزود: مربیان قرآنی عقیدتی سیاسی با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای قرآنی که در سطح نهاجا طراحی شده‌اند، می‌توانند کیفیت آموزش خود را بیش از پیش بالا ببرند.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در این آیین ضمن برشمردن خصوصیات بارز فعالان قرآنی گفت: شهرستان دزفول دارالمومنین بوده و فضای قرآنی برازنده این پایگاه است.

فرماندهان و مسوولان پایگاه چهارم شکاری نیز در آیین بهره‌برداری از سایت قرآنی شهید سید محمود علوی حضور داشتند.

پایگاه چهارم شکاری دزفول ۵۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده و با حدود ۶۰ خلبان یکی از پایگاه‌های موثر و توانمند ارتش جمهوری اسلامی است.

این پایگاه با اجرای یکهزار و ۵۱۵ سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.

نظر شما