شناسهٔ خبر: 36921438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

جشنواره فرهنگی هنری مهرمادر میزبان آثار «یلدایی»

صاحب‌خبر -

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «مهر مادر» که با رویکرد تجلیل و تکریم از مقام شامخ « مادر» در حوزه سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد، آثار مرتبط با «شب یلدا و مادر» را می پذیرد.

روابط عمومی این رویداد فرهنگی و هنری از همه عکاسان، فیلمسازان، شاعران، طراحان، نقاشان و نویسندگان دعوت می‎کند که کلیه آثارشان با محوریت «مادر و شب یلدا» را برای حضور در بخش‌های مختلف این جشنواره ارسال کنند.

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «مهر مادر » در بخش‌های « فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند»، «شعر و ترانه »، «داستان کوتاه»، «خاطره»، «نقاشی»، «پوستر»، و «عکس» برگزار می شود.

شایان ذکر است جشنواره «مهر مادر» پیرامون موضوعات روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران، مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر درخانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم ، نقش مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و موضوع ویژه« بیسکویت مادر» و … طراحی شده و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه اعلام شده و علاقه‌مندان به حضور در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی هنری می‌توانند از طریق سایت جشنواره در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال نمایند.

جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر با حمایت بخش خصوصی و به صورت مستقل به دبیری عبدالستار کاکایی از مستندسازان و شاعران کشور، بهمن ماه سال جاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌ شود.

اشتراک گذاری در:

نظر شما