شناسهٔ خبر: 36921106 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برترین ساعت‌های هوشمند۲۰۱۹ + تصاویر

بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی داغ بود و مدل‌های مختلفی توسط تولیدکنندگان عرضه شد. در این مقاله به معرفی برترین ساعت‌های هوشمند در سال گذشته می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  ساعت‌های هوشمند Apple Watch Series 5، Fossil Gen 5، Garmin fēnix6، Fitbit Versa 2، Samsung Galaxy Watch Active2، Withings Move و Misfit Vapor X برترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ میلادی هستند.

بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی داغ بود و مدل‌های مختلفی توسط تولیدکنندگان عرضه شد. در این مقاله به معرفی برترین ساعت‌های هوشمند در سال گذشته می‌پردازیم.

Apple Watch Series 5
نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل تغییرات چندانی نسبت به نسل چهارم این ساعت‌ها ندارند. با وجود این هنوز هم رتبه اول ساعت‌های هوشمند در جهان به شرکت اپل اختصاص دارد.

یکی از مهمترین به‌روزرسانی‌های نسل جدید ساعت‌های اپل، روشن بودن دائمی نمایشگر آن است تا اطلاعات اولیه مربوط به سلامتی و زمان به طور دائمی در اختیار کاربر قرار گیرد. علاوه بر این مدل‌هایی از این ساعت‌ها با قاب تیتانیوم و سرامیک نیز به بازار عرضه شده است. قیمت این ساعت‌ها از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

Fossil Gen 5
در صورتی که تمایل به استفاده از سیستم‌عامل Wear OS محصول گوگل دارید، ساعت  Gen 5 مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب ساعت هوشمند است. این ساعت ویژگی‌های بسیار متنوعی از سیستم GPS‌ درونی گرفته تا ردگیر ضربان قلب را در اختیار می‌گذارد و حتی قادر است در هنگام خواب نیز وضعیت جسمانی و خواب کاربر را ردگیری کند. این ساعت طراحی زیبایی دارد و با قاب‌ها و بندهای مختلفی عرضه شده است. این ساعت امکان تغییر تنظیمات باتری را به منظور حفظ انرژی بیشتر در اختیار گذاشته و قابلیت بهره‌مندی از خدمات Google Assistant را برای کاربر فراهم می‌کند.

قیمت این ساعت هوشمند از ۲۱۹ دلار آغاز می‌شود.

Garmin fēnix 6
شرکت Garmin انواع ساعت‌های هوشمند را تولید می‌کند اما سری fēnix ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این ساعت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکانات لازم برای سالم پایین آمدن از کوه را در یک طوفان شدید در اختیار می‌گذارند و مجموعه‌ای از علایم حیاتی و سلامت شخص را ردگیری می‌کنند. در نسل جدید این ساعت، تغییرات قابل توجهی رخ نداده اما اندازه نمایشگر برخی مدل‌های این سری بزرگتر شده و قابلیت‌های ردگیری آن بهبود یافته است.

نظر شما