شناسهٔ خبر: 36920007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیرانوند: دروازه‌بان بارسلونا در هر بازی ۵ پاس اشتباه می‌دهد

تهران- ایرنا- دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کالدرون تاکید دارد که بازی را از عقب شروع کنیم و ممکن است در این شرایط اشتباه هم انجام دهم، گفت: دروازه‌بان بارسلونا هم در هر دیدار 5 پاس اشتباه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر هواداران نبودند به هیچ وجه نمی‌توانستیم بازی امروز را ببریم و از آنها بابت حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم این حمایت ادامه‌دار باشد زیرا بدون هواداران  به هیچ جا نمی‌رسیم. ما نتیجه خوبی گرفتیم و از همه بازیکنان و کادر فنی و مدیریت تشکر می‌کنم.

وی در مورد اشتباهی که در طول بازی انجام داد که ممکن بود برای پرسپولیس خطرساز شود، اضافه کرد: من در تمام صحنه‌ها «ریلکس» هستم و در هر بازی ۱۰ موقعیت این‌چنینی را ممکن است به حریف بدهم اما قرار نیست که همه موقعیت‌ها تبدیل به گل شود. اعتماد به نفس من چون بالا است چنین حرکاتی را انجام می‌دهم.

بیرانوند تصریح کرد: کارلوس کی‌روش اجازه انجام چنین حرکاتی را نمی‌داد اما گابریل کالدرون دوست دارد که فوتبال زیبا بازی و از عقب بازی کنیم. از ۱۰ پاس حالا یک پاس هم اشتباه شود. دروازه‌بان بارسلونا را هم اگر دیده باشید در هر بازی ۵ پاس اشتباه می‌دهد اما قرار نیست که گل بخوریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود حاضر است برای پرداخت پول مربی به باشگاه پول قرض دهد، اضافه کرد:  من از زمانی که به تیم ملی رفتم تمام پول تو جیبی‌هایی که به ما می‌دادند را جمع کردم و گفتم اگر باشگاه پول کم آورد من ۸۰ هزار دلار در خانه دارم و اگر قرار باشد مربی به خاطر پول برود من حاضرم آن را به باشگاه قرض دهم.

بیرانوند در مورد اینکه خیلی‌ها معتقد هستند بین استقلال و پرسپولیس تبعیض وجود دارد، اضافه کرد: از چه لحاظ این را می‌گویند. یک هفته دیگر نیم فصل تمام می‌شود اما بازیکنان تیم به این بزرگی تا الان فقط ۲۵ درصد از پول قرارداد خو د را  گرفتند. شرایط خوبی داریم و تیمی که در سه فصل، ۷ قهرمانی می‌آورد نباید به خاطر اینکه چند روز پول دیر یا زود می‌شود در روند آن اختلال ایجاد شود.

وی در مورد فیلمی که از او در فضای مجازی منتشر شد و گفته شد که او به هواداران توهین کرده است، تشریح کرد: من آن فیلم را ندیدم. هواداران می‌دانند که من چقدر آنها را دوست دارم. همیشه پشت آدم‌های بزرگ حرف زیاد است.

نظر شما