شناسهٔ خبر: 36907267 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

زرینچه:فتح‌الله‌زاده با موتور گازی از کنار استقلال به همه چیز رسید

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - سرپرست مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: زندگی من به شکلی نیست که از یک عکاس ورزشی بودن به جایی برسم اما حالا بروید زندگی او را ببینید و بیایید زندگی من را هم ببینید.

 
به گزارش بانک ورزش و به نقل از فارس، جواد زرینچه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر از علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد و در ادامه، مدیرعامل سابق استقلال روی خط رفت و مدعی شد زرینچه باید محترمانه‌تر صحبت می‌کرد، اما او به خاطر یک میلیون تومان استقلال را رها کرد و به کشاورز رفت. 

سرپرست مستعفی استقلال در خصوص صحبت‌های فتح‌الله زاده اظهار داشت: شخصی که قبل از بازی یک فایل صوتی را منتشر می‌کند در حالی که من سه سال است او را ندیده‌ام خودش را استقلالی می‌داند؟ او با این کارش باعث شد علیه من فحاشی کنند و تیم را به هم ریخت. نمی‌دانم چرا افراد باشخصیتی مثل واعظ آشتیانی، قریب و اولیایی هیچ وقت در اینگونه موارد اسم‌شان مطرح نمی‌شود،‌ اما در هر بحرانی اسم امثال فتح‌الله زاده می‌آید؟ آینده نشان خواهد داد که این افراد چگونه کار کرده‌اند.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل سابق استقلال مدعی شده زرینچه به خاطر یک میلیون تومان این تیم را رها کرد و به کشاورز رفت، گفت: زمانی که به کشاورز رفتم می‌خواستم تشکیل زندگی بدهم، اما من که در لیگ دسته سه استقلال را رها نکردم، بلکه وقتی قهرمان آسیا شدیم از تیم جدا شدم. ضمن آنکه بعد از کشاورز، با قرارداد 10 میلیون تومانی به ذوب‌آهن رفتم، اما منصورخان به منزل ما آمد و گفت به استقلال برگرد، آن هم در حالی که با ذوب‌آهن قرارداد بسته بودم. 

وی ادامه داد: اگر اشتباه نکنم، مهدی تاج مدیرعامل ذوب‌آهن بود و آقای عاطف سرمربیگری تیم را برعهده داشت، ولی من 10 میلیون تومان آنها را پس دادم و با 150 هزار تومان به استقلال برگشتم. آن زمان در بلوار فردوس تهران زندگی می‌کردم و می‌توانستم یک خانه 200 متری با 10 میلیون تومان در آنجا بخرم. 

زرینچه ادامه داد: شاهد این صحبت‌هایم، کاظم اولیایی و علی جباری هستند، پس من دینم را به استقلال ادا کرده‌ام. زندگی ام  به شکلی نیست که از یک عکاس ورزشی بودن به جایی برسم که همه می‌دانند. فتح‌الله‌زاده با موتورگازی به مرغوبکار می‌آمد و عکاسی می‌کرد و می‌رفت، حالا بروید زندگی او را ببینید و بیایید زندگی من را هم ببینید، آن وقت متوجه می‌شوید چه کسی از کنار استقلال وضعش خوب شده است. 

وی با اشاره به اتفاقاتی که در زمان سرمربیگری حجازی رخ داد، تصریح کرد: فتح‌الله زاده مدیرعامل استقلال بوده و حجازی را برکنار کرده، اما او با عوامل رسانه‌ای‌اش کاری کرد که بگویند زرینچه باعث رفتن حجازی شده است. اشکالی ندارد، این حرفها را بزنند، اما شش سال بعد که من نبودم چرا در هفته ششم فتح‌الله‌زاده حجازی را برکنار کرد؟ او فکر می‌کند که من نمی‌دانم که به آبگوشت‌خورهایش گفته بود علیه حجازی شعار بدهند که او خودش از استقلال برود؟ مردم باید اینها را بدانند. 

وی تأکید کرد: اینها به کنار، در آن زمان بازیکنان ترانسفر می‌شدند و با پول‌هایی که مشخص نمی‌شد به کجا می‌رفت، اینها همه حرف است که یک روز آنها را خواهم زد. می‌دانم این نفرات با چه کسانی ملاقات کرده‌اند و به وقتش اسم تمامی آنها را می‌آورم. محمد حیرانی همکاری شما بوده و این چیزها را خوب می‌داند. 

زرینچه در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: هر وقت آقایان از استقلال دور بودند، با چماق و چوب این تیم را زدند. شما یک مصاحبه بیاورید که آقایان از استقلال حمایت کرده باشند. شنیده‌ام فتحی از سمت خود استعفا کرده که به خاطر این اتفاق خوشحال هستم،‌اما برای وزارت ورزش متأسفم اگر فتح‌الله‌زاده را مدیرعامل این باشگاه کند. واقعاً باید درب وزارت ورزش را گِل گرفت که یک مدیر با چنین عقبه‌ای را انتخاب کند. 

وی در خصوص اینکه آیا به کارش در استقلال در این شرایط ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: من دیگر در استقلال کار نخواهم کرد و دوست دارم آنهایی که انرژی دارند و بازیکنان به آنها علاقه دارند بیایند و کارشان را شروع کنند. برای من اسم استقلال از همه چیز مهم‌تر است و مثل برخی‌ها نیستم که از کنار استقلال به همه چیز برسیم. من به عنوان هوادار کنار این تیم هستم و تحت هر شرایطی از استقلال حمایت می‌کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما