شناسهٔ خبر: 36906218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در آئینی در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از مهدی روایی نایب قهرمان رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان آسیا استقبال شد

درآئینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای گل و شیرینی از مهدی روایی نایب قهرمان رقابتهای پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،درآئینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای گل و شیرینی از مهدی روایی نایب قهرمان رقابتهای پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد.
در این مراسم که صبح امروز و با حضور علوی مدیر کل ،معاونین ،روسای هیات های استانی و شهرستانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،از مهدی روایی کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان و عضو تیم ملی دوومیدانی پیشکسوتان کشور که در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور مالزی به ماده پرتاب نیزه به مقام دوم و مدال نقره دست یافت با اهدا گل و شیرینی استقبال و تجلیل شد.
در این رقابت مهدی روایی با پرتابی به طول 59متر و 35 سانتیمتربعد از ورزشکار کشور میزبان به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.
این رقابتها از 8 الی 17آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از 42کشور جهان برگزار شد و مهدی روایی از استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابتها بود.
مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور مان در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ ژو چین ،قهرمان دوومیدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه ،قهرمان جایزه بزرگ آسیا ،قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال 1383،کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابتهای دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال 1397 در کشور تایلند را در کارنامه د ارد.
این موفقیت را به مهدی روایی ،خانواده این روزشکار و جامعه ورزش استان تبریک عرض می نمایم.

نظر شما