شناسهٔ خبر: 36906178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جدایی دنیزلی از تراکتور برنامه‌ریزی شده بود؟

تیم فوتبال تراکتور در هفته گذشته حواشی و اتفاقات زیادی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مصطفی دنیزلی بعد از تساوی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، تراکتور را برای همیشه ترک کرد. او از همه چیز در تراکتور ناراضی بود و بالاخره تصمیمی که در سر داشت را به مرحله اجرا رساند.

در این مورد، حتی شنیده می‌شود دنیزلی شبانه و ساعاتی پس از بازی با شاهین با پروازی غیر از شرکت زیرمجموعه مالک باشگاه، تبریز را ترک کرد و فردای بازی با شاهین، هیچ جلسه‌ای با مسئولان تراکتور نداشت!

به هر حال، دنیزلی رفت، اما شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه غلامرضا صادقیان و همکارانش به دنبال آن بودند تا کاری کنند که دنیزلی خودش از تراکتور برود و فورا مربی دیگری را به جای او روی نیمکت بنشانند. این شایعه باعث ایجاد فشار روی تیم مدیریتی باشگاه شد تا صادقیان دست به استعفا بزند، اما شاید چنین شایعاتی به اندازه کافی منطقی به نظر نرسد.

اگر این طور در نظر بگیریم که صادقیان تلاش می‌کرد تا دنیزلی را از تراکتور دور کند، پس به خواسته خود بعد از بازی با شاهین رسیده و نیازی نبود بعد از شکست برابر ماشین سازی، استعفا کند. از سوی دیگر، وقتی یک مدیر برای برکناری سرمربی تیمش برنامه‌ریزی کند، بدون تردید گزینه‌های دیگری هم برای جانشین این مربی در ذهن دارد. با این حساب اگر شایعات اخیر را قبول کنیم، طبیعتا صادقیان بعد از دریافت و قبول استعفای دنیزلی باید فورا سرمربی مدنظرش را معرفی می‌کرد، اما خبری از نفر دوم نبود. 

شنیده می‌شود تراکتوری‌ها در ابتدا از مسعود شجاعی خواستند تا هدایت تیم را بپذیرد و وقتی کاپیتان سرخپوشان این وظیفه را نپذیرفت، نیمکت مربی‌گری تراکتور را به احد شیخ‌لاری تعارف زدند. بعد از آن هم، بحث گزینه‌های دیگر مثل برانکو ایوانکوویچ یا دراگان اسکوچیچ مطرح شد که هر دو نفر هم بنا به دلایلی از لیست باشگاه کنار رفتند.

صادقیان و دنیزلی رفتند، اما هنوز سوالات زیادی در ذهن هواداران و اصحاب رسانه باقی مانده که باید به آن پاسخ داده شود:

*توافق با دنیزلی برای فسخ قرارداد چطور پیش رفت؟

*واقعا دنیزلی در جلسه یک روز بعد از بازی با شاهین حضور داشت؟

*قرارداد او به لحاظ مالی چقدر بود و فسخ قراردادش چه رقمی را روی دست باشگاه گذاشت؟

*شایعه دخالت در کار دنیزلی صحت داشت؟

*مشاوران مالک باشگاه عامل اصلی عصبانیت شدید دنیزلی بودند؟

در حال حاضر هیچ یک از ارکان مدیریتی باشگاه تراکتور حاضر به پاسخگویی در مورد این سوالات نیست.

انتهای پیام/

نظر شما