شناسهٔ خبر: 36905289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تاخیر هفت ماهه؛

پاداش اولین مدال جهانی شمشیربازی ایران اول اسفندماه پرداخت می‌شود

زینب حاجی حسینی

فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش مجتبی عابدینی بابت مدال‌آوری در رقابت‌های قهرمانی جهان را اول اسفندماه و بعد از هفت ماه تاخیر پرداخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محدودیت هایی که ایران برای نقل و انتقال پول در سطح بین المللی با آن مواجه است باعث شده تا به امروز مجتبی عابدینی نتواند پاداش خود بابت مدال آوری در رقابت های قهرمانی جهان را دریافت کند.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران تیرماه و در رقابت های قهرمانی جهان صاحب مدال برنز شد. پاداش این مدال که برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی ایران به دست آمد ۱۰ هزار دلار بود که باید از طرف فدراسیون جهانی پرداخت می شد اما به دلیل تحریم و محدودیت های موجود پرداخت آن به عابدینی هنوز میسر نشده است.

البته با رایزنی های صورت گرفته قرار است فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش مجتبی عابدینی را به صورت دستی و در رقابت های جام جهانی لهستان به وی پرداخت کند.

این رقابت ها اول تا سوم اسفندماه در شهر ورشو برگزار می شود. عابدینی در روز نخست مسابقات پاداش خود را دریافت می کند.

جام جهانی شمشیربازی لهستان از جمله رویدادهایی است که امتیاز آن در وضعیت المپیکی شمشیربازان شرکت کننده تاثیرگذار است. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از شرکت‌کنندگان در این رقابت ها خواهد بود.

این تیم در حال حاضر در رده پنجم رنکینگ فدراسیون جهانی شمشیربازی قرار دارد و کسب سهمیه المپیک را تا حد زیادی قطعی کرده است.

نظر شما