شناسهٔ خبر: 36902879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از سوی مؤسسه آفرینش‌ های هنری آستان قدس؛

فراخوان دومین جشنواره «آکاپلای آوای رضوان» منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره سراسری «آکاپلای آوای رضوان» ویژه برادران از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی اعلام شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند با تلفن۴ -۰۵۱۳۸۴۴۵۱۴۲ داخلی ۱۱۴ تماس بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فراخوان دومین جشنواره سراسری «آکاپلای آوای رضوان» ویژه برادران از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی اعلام شد، این جشنواره مختص گروه‌های فعال در لیگ سراسری آکاپلا است و در موضوعات سیره امام رضا(ع)، مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، اعیاد شعبانیه، نوروز و بهار، چهل سالگی انقلاب، مقام معظم رهبری و همچنین جوانان، امید و شادی از ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ تا پنجم فروردین ۱۳۹۹ در مشهد برگزار می‌شود.

 

گروه‌های سرود علاقه‌مند می‌توانند برای تکمیل دقیق فرم ثبت‌نام جهت شرکت در دومین دوره جشنواره آکاپلای آوای رضوان به سایت www.aqart.ir مراجعه کرده و آثار خود را تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ به این جشنواره ارسال کنند، گروه‌های راه‌یافته به مرحله حضوری جشنواره، پنجم اسفند سال جاری معرفی خواهند شد.

 

تعداد اعضاء به همراه مربی و سرپرست گروه سرود حداکثر ۱۲ نفر باید باشد همچنین گروه‌ها باید آثاری شامل حداقل پنج اجرا در پنج نقطه به‌صورت تصویری و زنده ارسال کنند.

 

داوری این جشنواره بر اساس گزارش‌های تصویری و زنده ارسالی گروه‌ها و با توجه به تعداد اجرا و استقبال مردمی در ایام جشنواره صورت می‌گیرد. گروه‌های دعوت شده به مرحله نهایی جشنواره در سطح شهر مشهد اجرای پاتوقی خواهند داشت.

 

جشنواره برای گروه‌های پذیرفته شده به مرحله نهایی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه ایاب و ذهاب پرداخت خواهد کرد و به گروه‌های برگزیده اول تا سوم این جشنواره علاوه بر دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، به ترتیب مبلغ ۶۰، ۵۰ و ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود همچنین جوایز نفرات برگزیده(شاعر، آهنگ‌ساز، مربی فنی، رهبر گروه و تکخوان) دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی است و به گروه‌های اول تا سوم لیگ سراسری آکاپلا نیز جوایزی اعطا خواهد شد.

 

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند با تلفن۴ -۰۵۱۳۸۴۴۵۱۴۲ داخلی ۱۱۴ تماس بگیرند همچنین آکاپلا شکلی از موسیقی یک یا چند نفره است که برای اجرای بدون همراهی ساز ساخته می‌شود.

نظر شما