شناسهٔ خبر: 36901972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بعد از جیسون، مسیح علینژاد هم به فکر غارت اموال ایرانیان افتاد! +عکس

چندی پیش دادگاهی در آمریکا، ایران را به پرداخت ۱۸۰ میلیون دلار خسارت به جیسون رضاییان، جاسوس آمریکایی که در سال ۲۰۱۴ در ایران زندانی شده بود، محکوم کرد!

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

چندی پیش دادگاهی در آمریکا، ایران را به پرداخت ۱۸۰ میلیون دلار خسارت به جیسون رضاییان ، جاسوس آمریکایی که در سال ۲۰۱۴  در ایران زندانی شده بود، محکوم کرد!

اخبار سیاسی - این محکومیت عجیب، ایران ستیزان را به طمع انداخت تا با بهانه های واهی و شکایت از ایران، اموال بلوکه شده مردم ایران در آمریکا را غارت کنند.

اولین کسی که برای چپاول اموال ایرانیان اقدام کرد، مسیح علینژاد، کارمند صدای آمریکاست. علینژاد که مدتی است کمپین هایش از رونق افتاده و همچون گذشته پول ساز نیست، به دادگاهی در آمریکا شکایت کرده و خواهان غرامت شده است!

البته با توجه به همکاری رضائیان و علینژاد با وزارت خارجه آمریکا برای ضربه زدن به ایران، دزدی مشترک آنها چندان عجیب نیست.

این اقدام علینژاد با واکنش تندی از سوی اپوزیسیون از غافله جا مانده، مواجه شده است.

 

 

جالب اینجاست که بعد از اعتراض ها به دزدی علینژاد از ملت ایران، این کارمند صدای آمریکا مدعی شد که پول ها را به خانواده افراد آسیب دیده می پردازد!

ادعایی که باز هم واکنش فعالان فضای مجازی را به دنبال داشت.

البته علینژاد تنها به چپاول اموال ایرانیان بسنده نکرده و با ارسال عکس های اغتشاشات اخیر در ایران به رسانه های غربی، از آنها نیز پول دریافت می کند!

 

 

نظر شما