شناسهٔ خبر: 36897886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دانشجويان مدافعان خون شهدا هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دانشجویان را سرمایه‌های نظام و انقلاب دانست و گفت: امروز مفتخریم دانشجویانی توانمند داریم که با حضور در عرصه‌ها و میدان‌ها به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک کرده و از خون شهدا دفاع می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران علی‌الخصوص دانشجویان شهید و تبریک روز دانشجو با اشاره به اینکه 16 آذر یادآور شجاعت، غیرت و دلاوری جوانانی است که در سنگر دانشگاه در راه انقلاب و اسلام ایثار کردند، گفت: 16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال 1332 به دست رژیم وابسته پهلوی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل‌ شده است.
وی افزود: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد جنبش‌های دانشجویی در طیف‌ها و گرایش‌های متعدد تا پیروزی انقلاب اسلامی و سپس در مقاطع مختلف 40 سال اخیر به‌ ویژه در سال‌های دفاع مقدس همواره طلایه‌دار نقش‌پذیری‌ها و اقدام‌های تعیین‌کننده در هدایت نیروهای دلسوز و مشتاق پیشرفت و اقتدار کشور در دفاع از استقلال و کیان جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب و اسلام عزیز بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دانشجویان را سرمایه‌های نظام و انقلاب دانست و گفت: ما امروز مفتخریم دانشجویانی توانمند داریم که با حضور در عرصه‌ها و میدان‌ها به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک کرده و از خون شهدا دفاع می‌کنند. دانشجویان امروز می‌توانند به صحنه بیایند و به تقویت جبهه فکری، فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی و اعتلای ایران عزیز بپردازند و نویدبخش زندگی مطلوب و افتخارآمیز باشند.

نظر شما