شناسهٔ خبر: 36896080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم مطالبات خود در حوزه خدمات و کالا را با ارسال پیامک مطرح کنند

زاهدان- ایرنا- رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زاهدان گفت: مردم می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۵۰۰۰۵۹۵۹۳۴۱ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و یا تلفن ۱۲۴ مطالبه و شکایات خود در تمام حوزه‌های خدماتی و کالایی را مطرح کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا کیخایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظیفه دریافت، ارجاع و پیگیری مشکلات مردم و همچنین آموزش و راهنمایی لازم به مصرف کننده را با تبیین حقوقی برعهده دارد.

وی ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر بوده و هرکجا احساس کردند حقوقی از آنان ضایع شده با اطلاع به این انجمن و یا مراکز مرتبط حق ضایع شده خود را مطالبه کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زاهدان بیان کرد: بعد از افزایش نرخ بنزین قرار شد هیچ گونه افزایش قیمت در بخش کالا و خدمات انجام نگیرد لذا مردم هرجا افزایش قیمتی را مشاهده کردند چه در بخش خدمات و چه در بخش کالا با این انجمن در میان گذاشته تا به آن سریعا رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: در حوزه آسفالت شهر و حفاری‌های انجام شده، مشکل توزیع سیلندر گاز، تاکسی‌رانی و موارد دیگر شکایات زیادی از جانب مردم ارسال شده که تمام آنها در حال پیگیری است.

کیخایی اظهار داشت: با طرح شکایت و ارسال پیام از جانب مردم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز موضوع پیگیری و نتیجه به همان شماره ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاعات افراد کاملا محفوظ خواهد بود و مردم در این‌باره هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

نظر شما