شناسهٔ خبر: 36895391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وعده‌های وزیر راه درباره مناطق سیل‌زده محقق نشد

نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: با توجه به عدم بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده و عدم تحقق وعده‌ها در این باره، موضوع را به صورت جدی از وزیر راه و شهرسازی پیگیری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

علی رستمیان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در حوزه انتخابیه خود گفت:‌عدم بازسازی راه‌ها  و متاسفانه  وعده‌های دروغ وزارت راه در این باره امروز با بارش برف ارتباط 70 درصد روستاها با شهر قطع شده است. 

وی افزود: ما از ابتدای سال تا کنون شاهد با وعده‌های وزارت راه درمورد بازسازی راه‌ها بوده‌ایم و حتی سه ماه قبل وزیر دستور داد که تا 10 روز اقدام مقتضی انجام و نتیجه به وزیر اعلام شود که تاکنون و پس از گذشت سه ماه هیچ کاری انجام نشده است و جالب‌تر اینجاست که معاونان وزیر راه هم حرف وزیر را گوش نمی‌دهند. 

نماینده مردم دلفان اظهار داشت: ما بارها از وزارت راه  درخواست کرده‌ایم که حتی 10 کامیون به ما بدهد تا اقدام به شن‌ریزی راه‌های روستایی کنیم اما وزارت راه همین کار را هم برای ما نکرده و جاده‌های خاکی بازسازی نشده و با اولین بارندگی بسته می‌شود. 

رستمیان خاطرنشان کرد: حدود 10 روز قبل به معاون پارلمان رئیس جمهور گفتم که استیضاح وزیر راه را کلید می‌زنیم و او از من خواست که این کار را نکنم و گفت که موضوع را فوری پیگیری می‌کنم اما تاکنون هیچ خبری نشده است. 

وی افزود: عدم تحقق وعده‌ها باعث شده تا امروز هیچ کاری انجام نشود و با شروع فصل بارندگی نیز عملا کاری نمی‌توان کرد. 

نماینده مردم دلفان اظهار داشت: با توجه به این همه  وعده‌های ناصحیح و عدم اقدامات لازم برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در مجلس کلید می‌زنیم و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رستمیان خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌ها درحوزه رسانه‌ای پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده شروع شده و تاکنون حدود نیمی از کشاورزان سیل‌زده خسارات خود را دریافت کرده‌اند. 

نماینده مردم دلفان در پایان گفت: در حوزه مسکن بنیاد مسکن و شهرسازی برای بازسازی واحدهای مسکونی و خسارت دیده از سیل در سلسله و دلفان انصافا خوب کار می‌کنند و پیشرفت‌ها در این زمینه خوب بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما