شناسهٔ خبر: 36894958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از آخرین مهلت ثبت نام بازار جشنواره تئاتر فجر تا اجرای نمایش‌ها

تهران- ایرنا- اعلام آخرین مهلت ثبت نام برای بازار جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و به صحنه رفتن نمایش‌های جدید از اخبار تازه‌ امروز تئاتر است.

صاحب‌خبر -

صلح برای ما نمایشی ویژه بانوان در نیاوران

نمایش صلح برای ما، نمایشی ویژه بانوان است که با به کارگیری زبان بدن و استفاده از حرکات فولکلور اقوام مختلف ایران زمین با پیغام صلح و وحدت در قالب ۱۵ قطعه اجرا خواهد شد.

حدیث شاه حسینی کارگردان، سارا قائم مقامی تهیه کننده و  پیمان محمدی می آبادی نویسنده این نمایش هستند و غزاله روغنی و کیانا تهرانی فر بازیگری نمایش را برعهده دارند. 

نمایش آئینی صلح برای ما، ویژه بانوان، ۲۱ و ۲۲ آذر ساعت ۱۵ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۳۰ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران

به گزارش روابط عمومی سی و  هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران به عنوان یکی از بخش‌های این دوره از جشنواره تئاتر فجر، ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

دبیرخانه این جشنواره اعلام کرده است مهلت ثبت نام شرکت در بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران تمدید نخواهد شد. لذا طبق فراخوان منتشر شده، علاقه‌مندان حضور در این بازار تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند با ارائه مدارک لازم در این رویداد شرکت و آثار خود را به نمایندگان کمپانی‌ها و جشنواره‌ها معرفی کنند.

حدود ۳۰ نماینده و فعال بین‌المللی در عرصه تئاتر در این بازار حضور پیدا خواهند کرد. دسترسی به فراخوان و مقررات حضور در پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران در سایت جشنواره بین المللی تئاتر فجر امکان پذیر است.

تماشاخانه مهرگان میزبان نمایش کمی قبل از ساعت ۵ بامداد

نمایش کمی قبل از ساعت ۵ بامداد به نویسندگی محبوبه نورنقدی، کارگردانی فرشاد یاری و تهیه کنندگی دکتر محمد قنبری از ۱۷ آذر ساعت ۲۱ در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان به صحنه رفت.

این نمایش روایت ۵ زن است در چهار دیواری نامعلومی که هر کدام به دلیلی مردی را کشته اند و همگی منتظر ساعت ۵ بامداد و اجرای حکم خود هستند.

گل ناز عباسی، نیلوفر توانگر، مرجان امینی راد، صنم مولائی و فرناز خرمی بازیگران این نمایش هستند و علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

نظر شما