شناسهٔ خبر: 36891241 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ به انتخاب ورایتی

پیتر دبروگ و اوون گلیبرمن ۲ منتقد سایت سینمایی «ورایتی» بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ را انتخاب کردند.

صاحب‌خبر -

بدترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۹ از نظر پیتر دبروگ و اوون گلیبرمن منتقدان سایت سینمایی «ورایتی» در حالی منتشر شد که پیتر دبروگ در صدر فهرست بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹، فیلم سینمایی «دامبو » ساخته «تیم برتون» را قرار داده و اوون گلیبرمن نیز «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» ساخته اف.گَری گِری را بدترین فیلم سال ۲۰۱۹ نامیده است.

پیتر دبروگ ضمن انتخاب «دامبو» به عنوان بدترین فیلم سال ۲۰۱۹ نوشته است: در بازسازی فیلم‌های کلاسیک دیزنی، نتایج متفاوتی حاصل شده است و در حالی که فیلمی مثل «کتاب جنگل» با موفقیت کامل روبه‌رو شد، دیزنی باید می‌دانست که با انتخاب «تیم برتون» برای ساخت اکشنی زنده از انیمیشن محبوب «دامبو»، فیلمی تیره و نسخه شوم و کابوس‌وار نسخه انیمیشن ساخته می‌شود. سبک گوتیک برتون در نهایت به کارناوالی از شخصیت‌های ظالم و حیواناتی مجازی بدل شده است و در نهایت این تصویرپردازی زشت کامپیوتری هرگز نتوانسته فیلم را به پرواز درآورد.

اوون گلیبرمن نیز ضمن انتخاب فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» به عنوان بدترین فیلم سینمایی سال ۲۰۱۹، اظهار کرده است که با کلمات زیادی می‌توان این فیلم را توصیف کرد؛ از کسل‌کننده، بی‌روح و حریصانه گرفته تا فیلمی  که از حیث خیال‌پردازی ورشکسته است.

این منتقد «ورایتی» در ادامه نوشته است که هنگام تماشای فیلم «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» قطعاً از خودتان خواهید پرسید که چرا دارم این فیلم را تماشا می‌کنم!

۲۴۱۲۴۱

نظر شما