شناسهٔ خبر: 36890901 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تحولات عراق؛ حکم بازداشت چندین مقام عراقی صادر شد

منابع عراقی می‎گوید که دستگاه قضایی این کشور حکم بازداشت ده‎ها مقام این کشور را صادر کرده است.

صاحب‌خبر -
دفتر نخست وزیری عراق سالروز شکست داعش را تبریک گفتبه گزارش  گروه بین الملل   خبرگزاری میزان ؛ « عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر پیشبرد امور عراق با انتشار بیانیه‌ای سالروز شکست گروه تروریستی «داعش» را در این کشور تبریک گفت.

به گزارش بغداد الیوم، عادل عبدالمهدی امروز دوشنبه ضمن تبریک سالروز شکست گروه تروریستی داعش در عراق، فردا را تعطیل رسمی اعلام کرد.

بیانیه دفتر نخست وزیری عراق با تبریک این مناسبت مهم به مردم، بر نقش ویژه ارتش، پلیس، حشدالشعبی و پیشمرگه‌ها در دستیابی به این موفقیت تاکید کرده و آورده است قهرمانان عراقی حاضر در نیرو‌های مسلح و سرویس‌های امنیتی همچنان برای نابودی بقایای گروه تروریستی داعش و دفاع از کشور تلاش می‌کنند.
 

       • بیشتر بخوانید:
 
در همین حال منابع عراقی گزارش دادند که دستگاه قضایی این کشور دستور بازداشت تعدادی از مقامات سابق این کشور شامل ۹ وزیر، ۱۲ معاون و ۱۱ استاندار را صادر کرده است.
 
شبکه اسکای نیوز به نقل از برخی منابع عراقی مدعی شد که احزاب سیاسی این کشور ۴ نفر را برای تصدی سمت نخست وزیری در نظر گرفته‌اند که طی روز‌های آینده نام یکی از افراد به عنوان نخست وزیر اعلام خواهد شد.

عراق از بیش از دو ماه گذشته شاهد ناآرامی‌هایی بوده که با مداخله خارجی تشدید و منجر به استعفای عبدالمهدی از سمت نخست وزیری شد.

انتهای پیام/

نظر شما