شناسهٔ خبر: 36888526 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

استمرار روند کاهشی حوادث در شرکت ملی نفت ایران

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران با اشاره به استمرار روند کاهشی حوادث در شرکت ملی نفت ایران، ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند، میزان حوادث و پیامدهای احتمالی آن در این شرکت در سال‌های آینده به صفر برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شانا، مانی عبدالله‌زاده‌راد امروز (دوشنبه، ۱۸ آذرماه) در ششمین گردهمایی رؤسای اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: حوادث شرکت ملی نفت ایران از سال ۹۵ تا کنون، بیش از ۲۵ درصد کاهش یافته و ماهیت این حوادث در پنج سال اخیر، از حوادث شغلی به حوادث فرآیندی گراییده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب باید با آسیب‌شناسی حوادث فرآیندی در یک برنامه زمانبندی‌شده، میزان این حوادث را کاهش دهیم.

عبدالله‌زاده در ادامه در تشریح حوادث پیش‌آمده در شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، به کاهش قابل توجه میزان حوادث منجر به فوت در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و این روند کاهشی را با توجه به گستردگی فعالیت‌های این شرکت حائز اهمیت خواند.

وی به کاهش میزان حوادث در دیگر شرکت‌های تابع از جمله شرکت نفت و گاز پارس در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا با بهبود سامانه مهار آتش در شرکت پایانه‌های نفتی، از پیامدهای ناشی از صاعقه در این شرکت کاسته شود.

ششمین گردهمایی رؤسای اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران از صبح امروز (دوشنبه، ۱۸ آذرماه) در باشگاه شماره ۲ این شرکت آغاز به کار کرده و عصر فردا (سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه) به کار خود پایان می‌دهد.

نظر شما