شناسهٔ خبر: 36886498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مجرد: تمرينات سنگيني را پشت سر مي‌گذاريم/ بايد با تمرکز راهي چين شويم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- علی اصغر مجرد در سال جاری یکی از بهترین‌های تیم ملی در پست خود بوده و در لیگ برتر نیز شرایط خوبی را سپری می‌کند.
به گزارش آریا، ملی‌پوش جوان والیبال ایران در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره روند تمرینات تیم ملی گفت: اردوی ما از چهارشنبه آغاز شده است. ما چون در رقابت‌های لیگ برتر مشغول بودیم، از نظر بدنی آماده‌ام و تمرینات خوبی را هم در این مدت پشت سر گذاشته‌ایم. خدا را شکر وضعیت روز به روز بهتر می‌شود. مسابقات سختی را پیش روی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم یک دل و یک هدف شویم تا راهی المپیک شویم. من هم خودم همه تلاشم را در تمرینات و مسابقات می‌کنم تا بتوانیم به امید خدا، راهی المپیک شویم.
وی با بر شمردن رقبای ایران در راه کسب سهمیه المپیک، اضافه کرد: با توجه به میزبان بودن چین، این تیم مطمئنا با تمام قدرت وارد این مسابقات می‌شود. از طرفی تیم‌های دیگر مثل کره و استرالیا هم با تمام وجود کار می‌کنند تا این سهمیه المپیک را از آن خود کنند. المپیک بازی‌های مهمی است و گرفتن سهمیه این رقابت‌ها در هر رشته ورزشی، افتخار آن کشور محسوب می‌شود. مطمئنا کار سختی در پیش داریم و باید با تمرکز راهی چین شویم. در ادامه با حضور لژیونرها و تمرینات خوب، خود را آماده کسب سهمیه المپیک می‌کنیم.
این بازیکن ملی‌پوش در پایان درباره فشار اردوی تیم ملی والیبال اظهار کرد: فشار تمرینات روز به روز بیش‌تر می‌شود و البته خدا را شکر آمادگی بازیکنان هم هر روز بهتر می‌شود. تمرینات سنگینی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم نتیجه تلاش‌هایمان را کسب کنیم.

نظر شما