شناسهٔ خبر: 36883680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صمیمی: ایرجی نیروهای خوب هیئت دوومیدانی تهران را فراری داد

دبیر سابق هیئت دوومیدانی استان تهران پاسخ صحبت‌های اخیر رئیس این هیئت را داد.

صاحب‌خبر -

داود صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص عملکرد هیئت دوومیدانی تهران در زمان ریاست کرمعلی ایرجی و صحبت‌های اخیر این مقام مسئول اظهار داشت: من در سال‌های 95 و 96 و اوایل 97 در هیئت استان تهران حضور داشتم. 30 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و در دانشگاه نیز به تدریس می‌پردازم و کاملاً با شرایط دوومیدانی آشنا هستم. ایرجی مشغله فراوانی دارد و همه از اینکه او آمد، تعجب کردند، چون سرش در آموزش و پرورش بسیار شلوغ است. همان زمان گفتم که هیئت تهران به یک رئیس تمام وقت نیاز دارد و افرادی باید در اینجا باشند که وقت کافی برای دوومیدانی پایتخت بگذارند.

وی افزود: هیئت دوومیدانی تهران در سال 96 به عنوان برترین هیئت ایران برگزیده شد. آن زمان فعالیت‌های آموزشی زیادی توسط بیژن شادمهر انجام شد و نتایج نیز مشخص است، اما ایرجی این زحمات را زیر سوال برده است.

دبیر سابق هیئت دوومیدانی استان تهران عنوان کرد: ایرجی در صحبت‌های اخیرش به موفقیت‌های کسب شده در مسابقات مختلف توسط نمایندگان استان تهران اشاره کرده است. در این باره باید بگویم که او او زحمات قبلی‌ها را زیر سوال برده است. مگر می‌شود در چند ماه یک قهرمان تحویل داد؟ خُم رنگرزی نیست که به یک باره قهرمان پرورش پیدا کند. قطعاً در این موفقیت‌ها تلاش مربیان و مدیران قبلی و خانواده ورزشکاران نیز تاثیرگذار بوده است. صحبت‌های ایرجی در این خصوص شاید عوام پسند باشد، اما مورد تایید کارشناسان نخواهد بود.

صمیمی درباره اظهار نظر ایرجی مبنی بر اینکه در سال 96 تنها یک دوره ناقص در هیئت استان تهران برگزار شد، گفت: او در حالی این حرف‌ها را زده که ما در سال 96 سه دوره آموزش داوری و مربیگری برگزار کردیم. بیشتر داورانی که ما در آن زمان آماده کردیم، در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی تهران حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ایرجی گفته هیئت تهران اتاق و تلفن برای شروع کار او نداشته است. مگر می‌شود هیئت اول کشور اتوماسیون، فکس، تلفن و اتاق نداشته باشد؟ نکته جالب توجه اینکه گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان تهران چندین بار در جلسات هیئت شرکت کرد. ایرجی گفته که با هدف پیوند زدن آموزش و پرورش و دوومیدانی وارد شده، اما نه تنها این اتفاق نیفتاده، بلکه ارتباطات در این خصوص کمتر از قبل شده است.

صمیمی با اشاره به اینکه باید احترام پیشکسوتان و بزرگانی همچون بیژن شادمهر مورد توجه قرار بگیرد و در این باره کوتاهی نشود، در پایان گفت: ما طرح استعدادیابی داشتیم و من برای اجرایی شدن این طرح چندین بار به دفتر ایرجی رفتم، اما نتوانستم او را پیدا کنم. زمانی که او نمی‌تواند برای این هیئت وقت بگذارد، نباید شعار هم بدهد. در هیئت استان تهران نیروهای خوبی حضور داشتند، اما او یکی یکی آنها را فراری داد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما