شناسهٔ خبر: 36883407 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها

تامین شکر و برنج مورد نیاز بازار در سمنان

خبرگزاری صداوسیما

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان، از تامین ۲۸۸ تن شکر و ۳۱۴ تن برنج در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
تامین شکر و برنج مورد نیاز بازار در سمنانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان سمنان، بهروز اسودی گفت : ۱۹۳ تن شکر از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها در این استان توزیع شده و ۹۵ تن نیز در حال حمل به استان سمنان است.
وی افزود: به منظور رفع نیاز  بازار ،  ۳۱۴ تن برنج پاکستانی هم به استان سمنان تخصیص داده شده که به زودی در شبکه توزیع قرار می گیرد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین درباره قیمت اقلام اساسی در بازار این استان گفت : هم اکنون گوشت مرغ با قیمت کیلویی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان ، تخم مرغ به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان ، گوشت قرمز گرم  گوسفندی با قیمت ۸۰ هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت ۶۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
اسودی تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و بمنظور جلوگیری و مقابله با افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات ، دو هزار و 347 مورد بازرسی در استان سمنان انجام و ۲۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تنظیم شده است.
اسودی گفت : در این مدت ۱۷۷ مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری 124 سازمان صمت استان سمنان هم اعلام شده که ۹۲ مورد تخلف محرز شده است.
درج نکردن قیمت ، گران فروشی ، ارائه نکردن فاکتور و صادر نکردن صورتحساب و تقلب از بیشترین تخلفات محرز شده در این بازرسی ها بوده است.
 

نظر شما