شناسهٔ خبر: 36882759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وقتی محرومیت دیاباته فراموش شد

مهر

در روزی که تیم استقلال باید با پیکان بازی کند، بیش از آنکه دغدغه آبی پوشان غیبت شیخ دیاباته باشد بحث بر سر فسخ قرارداد آندره استراماچونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در فصلی که استقلال در اوج به سر می برد و آنها بهترین خط حمله و بهترین مهاجمان لیگ را دارند، مرتضی تبریزی فصل خوبی را تجربه نمی کند و در بین مهاجمان این تیم کمترین کارایی را به لحاظ آماری داشته است.

احتمال این که تبریزی که بعد از چند هفته نیمکت نشینی، مقابل شهر خودر تنها در یک دقیقه پایانی بازی فرصت حضور در میدان پیدا کرد، در هفته چهاردهم فرصت دوباره‌ای پیدا کند زیاد است.

بیشتر بخوانید:

واکنش دیاباته به فسخ قرارداد استراماچونی+عکس

چهار اخطاره شدن شیخ دیاباته مهاجم محبوب استقلالی‌ها که هفته سیزدهم با تک گل ۳ امتیازی‌اش این تیم را به صدر جدول رساند، بزرگترین چالش استقلال و استراماچونی در این دیدار است. اما این موضوع می‌تواند فرصتی دوباره باشد برای مرتضی تبریزی که بتواند از غیبت دیاباته برای اثبات خودش استفاده کند.

تبریزی در حالت عادی یکی از گزینه‌های اصلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال در غیاب دیاباته است، مگر آن که تفکرات دیگری بر تیم حاکم باشد. البته باتوجه به فسخ قرارداد استراماچونی مشخص نیست سرنوشت ترکیب آبی ها چه می شود.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود. 

نظر شما