شناسهٔ خبر: 36880937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شعبانی‌بهار: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و کمیته اتفاقات خوبی رقم بخورد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: مسابقات برون مرزی و داخلی و اردو برای بچه‌ها لازم است و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند در دو بخش قهرمانی و توزیع سهمیه المپیک برگزار شد. در بخش قهرمانی آسیا تیم کامپوند مردان مدال برنز تیمی را کسب کرد که مقام‌قابل توجهی است. در ریکرو با توجه به حضور قهرمانان جهان در آسیا، روی سکو قرار نگرفتیم ولی نتایج و رکوردها باعث شد روحیه تیم  برای کسب سهمیه حفظ شود.

وی تاکید کرد: در مرحله توزیع سهمیه المپیک و ریکرو بانوان در مرحله مقدماتی نتایج خوب بود ولی در مرحله حذفی انتظاری که بر اساس کوالی از بانوان می‌رفت اتفاق نیفتاد. در بخش بانوان زهرا نعمتی بهترین بود که در مرحله دوم برابر قهرمانی از هند باخت. این کماندار هندی نفر اول شد‌ و اگر نعمتی به کماندار هندی نمی‌خورد یا او را شکست داده بود از شانس‌های اصلی کسب سهمیه بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: در بخش آقایان وزیری و پیرعلی خوب ظاهر شدند. پیرعلی در شروع کار، نفر اول رنکینگ را برد و روحیه مضاعفی برای تیم ایجاد شد و وزیری و پیرعلی هر دو راهی نیمه نهایی شدند و با شکست برابر نمایندگان ویتنام برای کسب جایگاه سوم مقابل هم قرار گرفتند. این کسب سهمیه در تایلند به لحاظ روحی ارزشمند بود و باعث شد انگیزه‌ها مضاعف شود و زمینه برای آلمان فراهم شود. در حال فراهم کردن تدارکات لازم با توجه به منابع هستیم تا در تیمی خانم‌ها و آقایان در آلمان شرکت کنیم.

شعبانی‌بهار افزود: اگر تیمی در آلمان سهمیه بگیرد و کمانداری از آن تیم در بخش انفرادی سهمیه داشته باشد، به ازای هر نفر سهمیه انفرادی آزاد می‌شود. البته سهمیه انفرادی به کشورهایی داده می‌شود که سهمیه انفرادی ندارند با این شرایط با توجه به کسب سهمیه وزیری فقط در خانم‌ها شانس کسب سهمیه انفرادی را داریم. امیدواریم سهمیه تیمی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ریکرو و در بحث مربیگری بحثی نداریم چون نتیجه موفق بوده و باید حمایت و تقویت شود تا هم در قهرمانی جهان در آلمان و المپیک کار را به خوبی ادامه دهند.
برای کامپوند فردا جلسه داریم و نظر سنجی و تحلیل در مورد عملکرد تیم خواهیم داشت. ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای ورزش کشور و تیراندازی با کمان رقم بخورد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص لزوم‌ حمایت از کمانداران المپیکی، گفت: مسابقات برون مرزی و داخلی و اردو برای بچه‌ها لازم است و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما حمایت کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما