شناسهٔ خبر: 36879290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

راهبرد نظام سلطه درهم شکستن استقامت مردم ایران اسلامی است

سردار «احمد شفائی» گفت: هدف دشمن از اعمال فشار و تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، درهم شکستن صبر و استقامت مردم ایران اسلامی است، بر همین اساس باید با هوشیاری و توکل به خدای روحیه صبر و استقامت را در خود ارتقا دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفائی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)، مسئولین محلی و جمعی از خانوادهای شهدا عصر امروز در بردسکن برگزار شد.

سردار شفائی در این مراسم اظهار داشت: بصیر و یا فرد با بصیرت کسی است که بتواند در همه لحظه‌ها گوش به فرمان ولی فقیه‌اش باشد.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر بزنگاهی برای افراد بصیر بود، گفت: مردم پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج از فقه صف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: باید خدای متعال را شاکر باشیم که در این مقطع تاریخی، فتنه اخیر را که دارای حساسیت و با برنامه ریزی دشمنان و با هزینه های کلانی صورت گرفت، با حضور مردم نجیب و بصیر ایران اسلامی خنثی کرد.

وی تصریح کرد: مردم ما که اهل بصیرت هستند در فتنه اخیر، صف خود را از صف دشمنان فریب خورده انقلاب اسلامی جدا کردند.

شفائی با اعلام اینکه ماهیت نظام سلطه، دشمنی است و ملت ما آغاز کننده هیچ فتنه ای نبوده است، افزود: بصیرت به تنهایی خنثی کننده فتنه دشمن نیست بلکه باید همراه با صبر و استقامت باشد. لغزش بزرگانی در طول تاریخ قطعا به دلیل عدم صبر و استقامت بوده است. امروز یکی از الزاماتی که در مسیر تداوم انقلاب اسلامی باید به آن توجه کنیم صبر و استقامت است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان به تهیدات دشمن علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از اعمال فشار و تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، درهم شکستن صبر و استقامت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است، بر همین اساس باید با هوشیاری، تلاش، مجاهدت و توکل به خدای روحیه صبر و استقامت را در خود ارتقا دهیم.

سردار «شفائی» در این مراسم، ضمن تشکر از زحمات سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده پیشین سپاه بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» را به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما