شناسهٔ خبر: 36879252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

پیشنهاد یک نماینده مجلس: درباره معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها همه‌پرسی شود

عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس با بیان اینکه وقتی یک سلبریتی گاهی اوقات در ایام سال چندین میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد چرا باید معاف از مالیات باشد، گفت: ای کاش می‌شد این موضوع را به همه‌پرسی گذاشت که مشخص شود چند درصد مردم با معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها موافق هستند.

صاحب‌خبر -
پیشنهاد یک نماینده مجلس: معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها همه‌پرسی شودحجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حذف مالیات هنرمندان در لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: وقتی یک سلبریتی‌ گاهی اوقات در ایام سال چندین میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد چرا باید معاف از مالیات باشد، این در حالی است که کارمندان، کارگران و یا راننده تاکسی‌ها مالیات می‌دهند.
 
بیشتر بخوانید:

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تصمیم غیرقانونی است و می‌تواند باعث کاهش درآمد دولت شود و  این مسئله باید در مجلس بررسی شود، چرا که نباید همه چیز به دلخواه دولت باشد.

وی گفت: این سبک تصمیمات، تصمیمات مناسبی نیست و‌ ای کاش می‌شد این موضوع را به همه‌پرسی گذاشت که مشخص شود چند درصد مردم با معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها موافق هستند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: چرا یک سلبریتی که خود عنوان می‌کند ماهانه ۱۰ هزار دلار برای فرزندش در خارج از کشور ارسال می‌کند باید از مالیات معاف شود؟ آن سلبریتی که فرزند خود را در آمریکا به دنیا می‌آورد چرا باید معاف از مالیات شود؟
 
انتهای پیام/

نظر شما