شناسهٔ خبر: 36878941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 7 هزار متر پارچه قاچاق در مشهد

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 7 هزار متر پارچه قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 104 میلیون ریال در مشهد کشف و 3 فرد سودجو به مراجع قضایی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مستمر مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه چند فرد سودجو قصد انتقال مقدار زیادی پارچه را به‌صورت قاچاق دارند، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان اکیپ یکم اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده وارد عمل شده و افراد سودجو در این رابطه را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی 3 فرد سودجو را تحت نظر قرار دادند و با اقدامات نامحسوس، متهمان را قبل از ورود محموله پارچه به بازارهای روز در مشهد دستگیر کردند.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: پلیس در بازرسی از 3 دستگاه خودرو توقیف شده از متهمان نزدیک به 7 هزار متر پارچه قاچاق کشف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان 4 میلیارد و 104 میلیون ریال برآورد شده و خودروهای متهمان به پارکینگ انتقال و تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما