شناسهٔ خبر: 36878888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

انتخابات مجلس یازدهم فرصتی برای نمایش همدلی

انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی که با نام نویسی از افراد تحصیلکرده، نخبگان و دلسوزان کشور به روزهای حساس خود وارد شده، فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت، همدلی، همبستگی، شکوه و اقتدار ایران سربلند به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

انتخابات مجلس یازدهم فرصتی برای نمایش همدلیگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی که با نام نویسی از افراد تحصیلکرده، نخبگان و دلسوزان کشور به روزهای حساس خود وارد شده، فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت، همدلی، همبستگی، شکوه و اقتدار ایران سربلند به شمار می‌رود.

در فضایی که دشمنان اسلام و کشور به دنبال فتنه انگیزی، نا آرام کردن، ایجاد شکاف میان مردم و دولتمردان و ملتهب ساختن جامعه بوده و هستند، مشارکت پرشور اقشار مختلف مردم برای شرکت در عرصه رقابتی انتخابات مجلس از این امر حکایت دارد که ملت همیشه در صحنه و سربلند کشورمان برای رفع مشکلات شان دغدغه دارند و در کنار هم به عزت و سربلندی میهن اسلامی می اندیشند.

انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی از حساسیت های خاص خود برخوردار بوده و قطعا دشمنان برای مایوس کردن مردم از صحنه های نظام تلاش می کنند که تحریم انتخابات از مطالبات جدی دشمنان بوده و بی اثر کردن توطئه های بیگانگان با حضور چشمگیر اقشار ملت در صحنه میسر است.

پس از افزایش قیمت بنزین و وقوع گرانی و بالا رفتن قیمت ها نارضایتی هایی در کشور به وجود آمد که به حق بوده و مردم زجر کشیده و محرومان جامعه از وضعیت موجود نگران هستند زیرا با این اقدام فشارهای فراوانی به اقشار مستمند، نیازمند و آسیب پذیر جامعه وارد می شود.

افزایش قیمت سوخت و گرانی ها قطعا بر موضوع انتخابات و کاهش مشارکت مردم تاثیرگذار خواهد بود و می طلبد دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای سامان دادن به این اوضاع تدبیر کنند.

مردم در خاش و شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان با صبر و تحمل مشکلات برای پذیرش روزهای دشوار و سخت آمادگی دارند و به واسطه همین ویژگی با آرامی و متانت مسائل کشور را دنبال می کنند، لذا اهمیت دادن به امورات این مردم صبور، مومن و انقلابی و حامیان واقعی نظام اسلامی سبب تقویت شاخص های حفظ منزلت اجتماعی و تکریم جایگاه انسانی می شود.

امید بخشیدن به مردم و توجه به نیازهای اساسی آنها کمترین انتظار از مسئولان بوده و بایستی طوری برنامه ریزی شود که مردم به آینده خود امیدوار باشند و در سخت ترین شرایط کشور دست از حمایت از نظام بر ندارند و مقتدرانه در صحنه حضور پیدا کنند.

حال با این نگاه و احترام گذاشتن به رای و نظر مردم و اهمیت دادن به مشارکت بالا و استقبال گرم مردم از انتخابات و ضرورت تائید صلاحیت افراد مورد وثوق و حمایت مردم برای حضور در کرسی مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت های اجرائی و نظارت بر انتخابات می تواند موجی از امید و نشاط را برای شرکت در پای صندوق های اخذ رای ایجاد و دوم اسفندی حماسی و باشکوه خلق کند که در آن عظمت و ابهت ملت سربلند ایران اسلامی متجلی می‌شود.

امید است با حمایت های ویژه اعضای شورای نگهبان و تلاش های مستمر هیئت اجرائی و سایر دست اندرکاران امر انتخابات شاهد حضور نخبگان جامعه در صحنه باشیم و در روز انتخابات حضور گسترده و پرشور مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما